‌معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار‌ هرمزگان تاکید کرد؛

لزوم آشنایی بیش از پیش نسل جوان با جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران

«کامرانی» گفت: آشنایی نسل جوان جامعه با رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران نقش بسزایی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان علیه کشور دارد.
کد خبر: ۵۹۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷ - 13June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «احسان کامرانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان در جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، با اشاره به اهمیت و جایگاه شورا، اظهار داشت: شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش راهبردی در حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

وی افزود: رشد و توسعه کشور، اقتدار ملی و امنیت کنونی مرهون رشادت های شهدا و خانواده های معظم آنها است و این امر رسالت دستگاه های اجرایی را در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت سنگین می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، خاطرنشان کرد: جلسات شورای فرهنگ ایثار و شهادت هدفمند، با برنامه و با حضور تمامی اعضا به منظور دستیابی به اهداف ترسیم شده تشکیل و دنبال گردد.

کامرانی، افزود: تمام اقداماتی که دستگاه‌های اجرایی در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار انجام می‌دهند در راستای تکریم خانواده‌های معظم شهدا باشد.

وی گفت: نصب تصاویر و تمثال مربوط به شهدا در سطح شهرها و روستاها اقدام ارزنده ای در مسیر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که ضروری است با قوت، ابتکار و نوآوری دنبال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار‌ هرمزگان، خاطرنشان کرد: انتقال سیره شهدا به نسل جوان جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برای حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کامرانی گفت: آشنایی نسل جوان جامعه با رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران نقش بسزایی در خنثی سازی توطئه های دشمنان علیه کشور دارد.

وی ابراز داشت: ورود مراکز دانشگاهی و علمی به مقوله فرهنگ ایثار و شهادت با انجام تحقیقات علمی در این زمینه ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی اعتبارات مرتبط با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را با برنامه و هدفمند در دستور کار قرار دهند تا شاهد اقدامات ملموسی در این بخش باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار