در دیدار با خانواده شهید حیدری‌دژ مطرح شد؛

معاون‌هماهنگ‌کننده فراجا: حراست از مرزها، مجاهدتی عاشقانه است/ خانواده‌های‌ شهدا اسوه‌های صبر و استقامت هستند

سردار «اشراق» گفت: حراست از مرزهای پرافتخار ایران مقتدر و دفاع از نظم و امنیت این مرز و بوم و همچنین ارزش‌های انقلابی و اسلامی، تکلیف خطیری است که مجاهدان فی‌سبیل‌الله عاشقانه بر دوش می‌کشند.
کد خبر: ۵۹۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱ - 13June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «حمیدرضا اشراق» معاون‌هماهنگ‌کننده فراجا شب گذشته با حضور در منزل شهید «ناصر حیدری‌دژ» در مشهد با خانواده این شهید مرزبانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار اشراق در این دیدار اظهار داشت: حراست از مرزهای پرافتخار ایران مقتدر و دفاع از نظم و امنیت این مرز و بوم و همچنین ارزش‌های انقلابی و اسلامی، تکلیف خطیری است که مجاهدان فی‌سبیل‌ الله عاشقانه بر دوش می‌کشند و خوشا به حال آنان که در این مسیر ره‌یافتگان طریق عشق و برگزیدگان معبود الهی هستند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

وی افزود: خانواده معظم شهدا، اسوه‌های صبر و استقامت هستند و ما از آن‌ها درس بردباری می‌گیریم.

معاون‌هماهنگ‌کننده فراجا ادامه داد: شهدا همچون ستارگان درخشانی هستند که راه را برای ما روشن می‌سازند؛ ان‌شاءالله بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و با دعای خیر خانواده معظم شهیدان، خدمتگزارانی لایق در مسیر برقراری نظم و امنیت ایران اسلامی باشیم.

معاون‌هماهنگ‌کننده فراجا: حراست از مرزها، مجاهدتی عاشقانه است/ خانواده‌های‌ شهدا اسوه‌های صبر و استقامت هستند

این مقام ارشد انتظامی گفت: باعث افتخار است که جوانان عزیزی مانند سرباز شهید «ناصر حیدری‌دژ» جان خود را نثار امنیت ایران اسلامی کرده‌اند.

سردار اشراق در پایان گفت: ما با شهدا عهد و پیمان می‌بندیم ادامه‌دهنده راهشان باشیم و در راه تأمین نظم و امنیت تا پای جان ایستادگی کنیم.

در ادامه این دیدار، پدر شهید حیدری دژ در سخنانی ابراز داشت: به خود می‌بالم فرزندی تربیت کرده‌ام که مایه سربلندی و عزت ایران اسلامی شده است. امیدوارم بتوانیم همه ما پاسدار خون این شهیدان والامقام باشیم.

سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی و سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان، سردار «اشراق» را در این دیدار همراهی کردند.

معاون‌هماهنگ‌کننده فراجا: حراست از مرزها، مجاهدتی عاشقانه است/ خانواده‌های‌ شهدا اسوه‌های صبر و استقامت هستند

در پایان این دیدار، سردار اشراق از خانواده شهید «ناصر حیدری‌دژ» از شهدای وظیفه مرزبانی تجلیل کرد.

«ناصر حیدری‌دژ» جمعی فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان سوم تیر ۱۳۸۲ در قوچان متولد شد و سرانجام ۳۱ اردیبهشت سال جاری در پی درگیری مرزبانان با اشرار مسلح و معاندان که قصد ورود به میهن اسلامی را داشتند بعد از ایستادگی و مقاومت جانانه به همراه «حسن بادامکی»، «علی غنی‌ باتدبیر»، «یونس سیفی‌نژاد» و «محمد جمال‌زاده» در برجک مزه‌سر سراوان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار