فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی:

شهیدان «بابایی» و «لشکری» گنجینه‌های ارزشمند دفاع مقدس هستند

امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدشفیعی» گفت: شهید سرلشکر «بابایی» و شهید سرلشکر «لشکری» گنجینه‌های ارزشمند معنوی دفاع مقدس هستند که آحاد جامعه با بازخوانی خاطرات شهدای بزرگوار با سیره و منش و روحیه فداکاری آن‌ها آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۵۹۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ - 13June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «سمیه اسمعیلی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان در ستاد فرماندهی لشکر 16 زرهی قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس پر از نمادها و اسطوره‌هایی است که در آن دوران هر شخص با ایثار، شهامت، رشادت و از خودگذشتگی، تاریخ سرافراز این مرز و بوم را رقم زد، تاریخی که درس‌ها و آموزه‌های زیادی برای جهانیان به همراه داشته و دارد.  

وی افزود: شهید سرلشکر خلبان «بابایی» و شهید سرلشکر خلبان «لشکری» و سایر خلبان های شهید استان گنجینه های ارزشمند معنوی دفاع مقدس هستند که آحاد جامعه با بازخوانی خاطرات این شهید بزرگوار با سیره و منش و روحیه فداکاری، ایثار، شهادت، از خود گذشتگی و گذشت این ستاره های آسمان آشنا می‌شوند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین افزود: شهید «عباس بابایی» خلبانی معتقد، باهوش و مبارز بود که نقش چشمگیری در جنگ تحمیلی ایفا کرد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان ادامه داد: شهیدخلبان «حسین لشکری» نیز بزرگ مردی بود که در مکتب شهادت پرورش یافت  و مجاهدی بود که زهد و تقوایش بسان دریایی خروشان بود و هر لحظه از زندگانیش موج ها در برداشت.

امیر سرتیپ دوم ستاد محمد شفیعی تصریح کرد: شهدای خلبان استان قزوین تربیت شدگان مکتب نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل بیت (ع) و امام راحل بودند و تمام مجاهدت‌های آنان برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی بود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین خاطرنشان کرد: جوانان ایران عزیز باید این شهدا را سرمشق، الگو و اسوه خود در کارها و زندگی قرار دهند و برای ساختن کشور و حفظ انقلاب تلاش کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار