معاون فرهنگی اجتماعی استاندار خراسان رضوی:

روح ایمان در جوانان ایران زنده است

حجت‌الاسلام «گنابادی‌نژاد» گفت: دشمن با هدف گرفتن اعتقادات نسل جوان، تلاش داشت جوان ایرانی را تهی از غیرت و تعصب نشان دهد، اما این شهید غیرت و شجاعت ثابت کرد که روح ایمان در جوانان ایران اسلامی همواره زنده است.
کد خبر: ۵۹۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ - 13June 2023

روح ایمان در جوانان ایران زنده استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حجت گنابادی‌نژاد» معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی امروز (سه‌شنبه) در دیدار با خانواده شهید الداغی در سبزوار اظهار داشت: حمیدرضا الداغی با شهادت خود در مقطعی که دشمن اعتقاد و حمیّت جوانان ما را هدف قرار داده بود، همه محاسبات آن‌ها را بر هم زد.

وی افزود: دشمن با هدف گرفتن اعتقادات نسل جوان، تلاش داشت جوان ایرانی را تهی از غیرت و تعصب نشان دهد، اما این شهید غیرت و شجاعت ثابت کرد که روح ایمان در جوانان ایران اسلامی همواره زنده است.

این مسئول تصریح کرد: شهید الداغی با حرکت اخلاقی خود نشان داد که شعله ایمان در قلب جوانان ما فروزان است و امید و انگیزه‌ای که جوانان از این اقدام شهید دریافت کردند، مثال‌زدنی است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تقویت ایمان و امید را موتورهای پیشران انقلاب اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: شهید الداغی با حرکتی که برخاسته از ایمان وی بود، روح امید را در جوانان تازه کرد.

«حمیدرضا الداغی» متولد ۱۳۵۶ بود که شامگاه هشتم اردیبهشت هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار