سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج:

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برای سلامت اخلاقی جامعه الزامی است

«اشتری» با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برای سلامت اخلاقی جامعه یک ضرورت است، گفت: اجرایی شدن اهداف کمیته عفاف و حجاب در کلانشهر کرج وابسته به اجرای هفت محور است.
کد خبر: ۵۹۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹ - 13June 2023

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برای سلامت اخلاقی جامعه یک ضرورت استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «امیر اشتری» سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به زودی طرح کمیته عفاف و حجاب را با همکاری معاونت اجتماعی استانداری آغاز خواهیم کرد، اظهار داشت: در راستای اجرایی کردن طرح کمیته‌های عفاف و حجاب به صورت چند بعدی و بر پایه کادرسازی و ظرفیت سازی نیروی انسانی برنامه ریزی کرده ایم.

وی با بیان اینکه طرح کمیته‌های عفاف و حجاب جهت اجرا از ویژگی هایی چون مردم‌محوری، محله‌محوری، برنامه‌محوری، مسجدمحوری، و آموزش‌محوری، برخوردار است، افزود: باید عملکرد ما به نحوی باشد که در مقابله با بدحجابی به ثبات منطقی برسیم.

اشتری همچنین از لزوم برنامه ریزی جهت اماکنی چون مدارس، خانواده، مراکز تفریحی، حمل و نقل عمومی، فضای مجازی و حتی معابر عمومی سخن گفت و عنوان کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند برنامه ریزی و فعالیت دقیق علمی پژوهشی است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج خاطر نشان کرد: ۹ فاز برای اجرای برنامه‌های مدیریت شهری در حوزه عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به همراه ساختن سمن‌ها، امامان محله‌ها، تشکل‌های مردمی و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار