مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز:

۷ کمیته تخصصی جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در البرز تشکیل می‌شود

«کاظمینی» با اشاره به اهمیت نهادینه کردن فلسفه حجاب و عفاف در جامعه گفت: هفت کمیته برای تحقق اهداف قرارگاه عفاف و حجاب در استان البرز تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۵۹۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷ - 13June 2023

هفت کمیته تخصصی جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در البرز تشکیل می‌شود.به گزارش دفاع‌پرس از البرز، «محمدجواد کاظمینی» مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز، امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی هفت کمیته برای تحقق اهداف قرارگاه عفاف و حجاب در استان البرز خبر داد و اظهار داشت: کمیته‌های تببین محتوا، تبلیغ و ترویج، هیات اندیشه‌ورز، ارزیابی، هماهنگی اقدامات در حوزه عفاف و حجاب، آسیب شناسی و مد و لباس هفت کمیته تخصصی در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه سمن‌ها، انجمن‌ها، NGO‌ها، و سایر گروه‌های مردمی از اعضای این کمیته‌ها هستند افزود: امیدواریم با همراهی و همدلی مردم این کمیته‌ها بتوانند در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گام‌های موثری بردارند.

کاظمینی همچنین از راه‌اندازی ۱۰ نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی حد فاصل بیستم ۲۰ خرداد تا عید سعید غدیر خم خبر داد و افزود: این نمایشگاه‌ها می‌توانند در معرفی پوشاک ایرانی اسلامی به جامعه بسیار موثر باشند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز با اشاره به همکاری با شهرداری‌های استان البرز جهت نصب المان‌های مروج عفاف حجاب، تصریح کرد: آلمان‌های شهری می‌توانند نقش مؤثری در ارتباط با مخاطب و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب داشته باشند.

کاظمینی همچنین از استقرار گروهی از بانوان محجبه استان در ۱۳ نقطه شهر کرج خبر داد و گفت: این بانوان محجبه در اماکنی چون ایستگاه‌های مترو، مراکز خرید و... حضور پیدا می‌کنند و شهروندان را به رعایت حجاب و عفاف دعوت می‌کنند.

وی با اشاره به مسابقه کتابخوانی درباره عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: برپایی دو مسابقه کتابخوانی «جواهرانه» و «واجب فراموش‌شده» از مهمترین برنامه‌های استان البرز در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار