نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم تهیه نظام مسائل کمیته امداد و جامعه هدف آن

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: نظام مسائل کمیته امداد و جامعه هدفش خیلی مسئله مهمی است. مهمتر از رسیدگی به فقرا نیز کم کردن فقراست که کمیته امداد باید راهکاری برای اینکه خانواده‌ها خودکفا و بی‌نیاز شوند، بیندیشد.
کد خبر: ۵۹۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸ - 13June 2023

لزوم تهیه نظام مسائل کمیته امداد و جامعه هدف آنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد و معاونین استان، با تاکید بر ضرورت بهینه‌سازی و ارتقای این امانت، خواستار تهیه لیستی از مناطق محروم استان شد و اظهار داشت: درجه‌بندی این مناطق از نظر شدت و ضعف و مشخص کردن نیاز‌های آنان ضرورت دارد. این نظام مسائل کمیته امداد و جامعه هدفش هم خیلی مسئله مهمی است.

وی افزود: با فساد بدون اغماض مبارزه کنید. از یک دستگاهی همچون کمیته امداد توقع فساد نمی‌رود. حق و حقوق فقیر، مسکین و بیچاره را دور زدن خوب نیست؛ البته مهمتر از فساد پیشگیری از فساد است که باید بخش نظارت و بازرسی شما فعال عمل کند.

آیت الله محمدی لائینی همچنین تاکید کرد: بُعد انقلابی را جدی بگیرید. باید جو و فضای قالب کمیته امداد حضرت امام انقلابی باشد؛ اینجا لانه و مأوای تفکرات غیرانقلابی بی‌تفاوت یا حتی در تقابل با انقلاب نباید باشد؛ چرا که یکی از مردمی‌ترین نهادهاست که باید مردمی‌تر شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مهمتر از رسیدگی به فقرا کم کردن فقراست، گفت: کمیته امداد باید راهکاری برای اینکه خانواده‌ها خودکفا و بی‌نیاز شوند، بیندیشد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: امسال انتخابات در پیش داریم؛ لذا نگذارید که محرومین و جامعه هدف شما ابزار سوداگران انتخاباتی شوند. یک سری از این کاندیدا‌ها با سوءاستفاده از کرامت محرومین اقدام به خرید رای این قشر می‌کنند؛ لذا بر شماست که از حریم کرامت و شخصیت جامعه هدف خود حفاظت کنید تا در معرکه تاخت و تاز انتخاباتی قرار نگیرند. برگزاری نشست‌های بصیرتی برای مددجویان راه خوبی است و اینکه چه کسانی را انتخاب کنند مهم است.

این مسئول خاطرنشان کرد: به تغذیه جان و اعتقادات بیشتر از تغذیه تن اهمیت بدهید؛ زنده کردن راه امام (ره) در بین خانواده مددجویان مهم است تا با شناختن شخصیت ایشان و حفظ عشق به امام و رهبر معظم انقلاب، به تغذیه روح بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار