جانشین سپاه فجر استان فارس در امور اقشار:

عزت و اقتدار میهن اسلامیمان مرهون شهداست

سرهنگ «جاهدی» گفت: تنها راهی که می‌شود اندکی از فداکاری شهدا را جبران کرد همین است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیری که آنها فراروی ما قرار دادند حرکت کنیم.
کد خبر: ۵۹۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ - 13June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «امیر جاهدی» جانشین سپاه فجر استان فارس در امور اقشار امروز در آیین دیدار جمعی از مسوولان استان فارس با خانواده معظم شهید «یونس فتحی» با بیان اینکه آرامش، عزت و اقتدار حاکم بر کشور مرهون خون شهدا و ایثارگران است، اظهار داشت: تنها راهی که می‌شود اندکی از این فداکاری را جبران کرد همین است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیری که آنها فراروی ما قرار دادند حرکت کنیم.

جانشین سپاه فجر استان فارس در امور اقشار  خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران مایه افتخار همه ما هستند و ما نیز قدردان جانفشانی شهدا هستیم و تلاشمان نیز حرکت در مسیر مدنظر شهدا است.

در ادامه سرهنگ «عیسی افسری» فرمانده سپاه لارستان نیز خاطرنشان کرد: عاقبت بخیری همه ما حرکت در امتداد راه شهدا است و شهدا حق زیادی بر گردن همه ما دارند و خانواده‌های شهدا نیز باید مورد تکریم و احترام ویژه قرار گیرند.

شهید گرانقدر یونس فتحی در ۱۰ تیر ۱۳۴۴ متولد شد و در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۳ در عملیات بدر جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر شهید یونس فتحی در زادگاهش لارستان، گلزار شهدای شهر لار،  در قطعه ۶۲ به خاک سپرده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها