مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

رفع موانع تولید، اولویت مهم بسیج کارخانجات است

«اله بداشتی» رفع موانع تولید را اولویت مهم بسیج کارخانجات دانست.
کد خبر: ۵۹۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ - 14June 2023

رفع موانع تولید، اولویت مهم بسیج کارخانجات استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید جواد حسینیان» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا و «احمد اسناوندی» رئیس فدراسیون کارگری جمهوری اسلامی ایران با «حمیدرضا اله بداشتی» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور دیدار کردند.

«اله بداشتی» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سازنده سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در رفع موانع تولید اظهار داشت: بسیج خود را مکلف به حمایت از تولید دانسته و در کنار رزمندگان جنگ اقتصادی در واحد‌های تولیدی و صنعتی برای تحقق شعار سال تلاش جدی دارد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به جایگاه سلامت کارگران اشاره و فدراسیون کارگری را به تهیه تقویمی قوی در ایجاد امید و انگیزه در این بخش تاکید کرد.

اله بداشتی به حرکت درآمدن چرخ‌های تولید و جلوگیری از رکود را لازمه جهش تولید دانست و بیان کرد: رفع موانع تولید موضوع اولویت داری است که بسیج در کنار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دنبال می‌کند. بر این اساس با بازدید‌های میدانی و بررسی مشکلات و موانع تولید تصمیمات لازم برای برون رفت از مشکلات اتخاذ می‌شود.

«سید جواد حسینیان» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا نیز در این دیدار با اشاره به طرح‌های اعتلای بسیج از جمله طرح شهید کریمی و طرح شهید برونسی و وضعیت کنونی اجرای این طرح‌ها در استان مازندران اظهار امیدواری کرد: در سال ۱۴۰۲ در بحث رفع موانع تولید و اجرای طرح شهید برونسی که حمایت از کالا‌های داخلی است در جامعه هدف کارگری و کارفرمایی استان مازندران بتوانیم مثمر ثمر باشیم و کار‌های عملیاتی موثرتری را اجرایی کنیم.

وی همچنین اجرا و ادامه طرح ملی نشان اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های ورزش کارگری در قالب بسیج در سراسر کشور با هم افزایی و همکاری فدراسیون ورزش کارگری را جزئی از مهم‌ترین اهداف بسیج کارگری استان مازندران عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار