رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

همه باید در خدمت تولید و تولیدکننده باشیم

«عنایتی کلیجی» با بیان اینکه استمرار و پایداری تولید از مباحث مهم است و در امتداد رشد تولید تأثیرگذاری بالایی دارد، گفت: همه باید در کنار تولید و تولیدکننده باشیم تا تولیدکننده در بستر آرامش تولید کند.
کد خبر: ۵۹۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ - 14June 2023

همه باید در خدمت تولید و تولیدکننده باشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همایش تجلیل از فعالین جهادی تولیدات دامی مازندران با مشارکت اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنعت دام و طیور، کارخانجات خوراک دام و طیور، آبزیان، زنبورداری و نوغان‌داری با حضور مسئولان در محل سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد.

«حسن خیریانپور» معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران با اشاره به اینکه بخش کشاورزی در رشد اقتصادی، اشتغال و تولید استان نقش بسیار مهمی دارد، اظهار داشت: استان مازندران در حوزه دام و طیور نقش محوری دارد و زنجیره ارزش راهبردی در این حوزه به عنوان اولویت مصوب و باید اجرایی شود.

خیریانپور اظهار کرد: برای ارتقاء رشد اقتصادی باید در بخش کشاورزی تمرکز کنیم و افزایش سرمایه گذاری در کشاورزی را داشته باشیم.

«حسن عنایتی کلیجی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: با توجه به شرایط سخت امروز در بحث تولید همه باید در پایداری و استمرار تولیدات غذایی که جزء سفره اصلی مردم است تلاش داشته باشیم تا نیاز غذای جامعه را تامین کنیم.

عنایتی کلیجی با اشاره به تبیین شعار سال در جهاد کشاورزی افزود: به تبع از منویات رهبر معظم انقلاب مجموعه جهاد کشاورزی نیز در راستای دستیابی به امنیت غذایی، افزایش بهره وری در محصولات کشاورزی و گشایش سفره مردم گام‌های خوبی برداشته است و در حوزه تامین غذا کار‌های مهم و ارزشمندی صورت گرفت.

وی اظهار کرد: استمرار و پایداری تولید از مباحث مهم است که در امتداد رشد تولید تأثیرگذاری بالایی دارد و همه باید در کنار تولید و تولیدکننده باشیم تا تولیدکننده در بستر آرامش تولید کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار