در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

مسئول نمایندگی ولی فقیه در کانون وابستگان سپاه: تجارب پیشکسوتان سپاه پاسداران در خدمت به نظام مقدس اسلامی است

حجت‌الاسلام «دهقان» وابستگان سپاه پاسداران را ظرفیتی ارزشمند برای تولید قدرتِ نرم نظام اسلامی برشمرد و گفت: پاسداران بازنشسته در خدمت نظام و انقلاب هستند و به این خدمت افتخار می‌کنند.
کد خبر: ۵۹۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷ - 15June 2023

مسئول نمایندگی ولی فقیه در کانون وابستگان سپاه: تجارب پیشکسوتان سپاه پاسداران در خدمت به نظام مقدس اسلامی استحجت‌الاسلام «محمود دهقانی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در کانون وابستگان سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد اظهار داشت: بازنشستگان سپاه روزگاری در صف مقدم دفاع از انقلاب اسلامی بودند و تمام داشته‌های خود را برای این انقلاب به میدان آوردند و امروز هم پس از بازنشستگی در عرصه دفاع از نظام مقدس اسلامی لحظه‌ای دریغ نخواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری همایش وابستگان روحانی سپاه امام رضا علیه‌السلام در مشهد، افزود: این همایش‌ها علاوه بر اینکه می‌تواند بستری برای انس گرفتن بیشتر با یکدیگر باشد، سنگرهای جدیدی که نظام به آن‌ها نیاز دارد شناسایی می‌شوند و وابستگان روحانی را برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف سازماندهی می‌شوند.

دهقانی تصریح کرد: مسئولان باید در اینگونه همایش‌ها حضور پیدا کنند و مشکلات و معایب حوزه مدیریتی خود را از زبان وابستگان روحانی که در سطح جامعه هستند، بشنوند تا در جهت رفع آن‌ها و مدیریتی بهتر گام بردارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه کانون وابستگان سپاه پاسداران با اشاره به اینکه بازنشستگان برای نظام اسلامی تولید قدرت می‌کنند، خاطرنشان کرد: وجود بیش از ۱۷۵ هزار وابسته در سپاه پاسداران، به‌عنوان ظرفیتی بسیار گرانبها می‌توانند در مأموریت‌های فرهنگی امروز نقش‌آفرینی کنند چراکه بواسطه تجارب زیادی که دارند قادر هستند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه کانون وابستگان سپاه در پایان با قدردانی از فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه‌السلام برای برپایی این همایش تأکید کرد: این حرکت، الگوی خوبی به دیگر استان‌ها ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار