معارفه مسئول جدید کانون بازنشستگان سپاه قمر بنی‌هاشم (ع)

«اقبال بهرامی» به‌عنوان مسئول جدید کانون بازنشستگان سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری معارفه شد.
کد خبر: ۵۳۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ - 05July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، در مراسمی با حضور سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، «اقبال بهرامی» به‌عنوان مسئول جدید کانون بازنشستگان سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) معارفه و از زحمات «مسلم آذریان» مسئول سابق این کانون تقدیر شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، در حاشیه این مراسم اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری بیش از ۲ هزار و ۴۴۱ شهید گران‌قدر تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است که ۹۰ درصد این شهدای گران‌قدر از سپاه و تیپ همیشه سرافراز ۴۴ قمربنی‌هاشم (ع) استان هستند و به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: رشادت‌های مردم استان چهارمحال و بختیاری چه در دوران دفاع مقدس و چه در برقراری امنیت پایدار و دفاع از حرم آل‌الله، جزو شاخصه‌های مهم این استان بوده و اصل ولایت‌مداری نیز جزو مدال‌های افتخارآفرین استان ما است.

اکبری بیان کرد: رشادت‌های رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در همان عملیات‌های ابتدای جنگ تحمیلی و حتی قبل از آن یعنی در سال ۱۳۵۸ نمود داشت؛ به‌طوری که حدود ۱۲۰ نفر از آن‌ها به منطقه کردستان اعزام شدند و تعدادی از آن‌ها به شهادت رسیدند و تعدادی جانباز و ایثارگر شدند.

اکبری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «مسلم آذریان» در سمت مسئول کانون بازنشستگان سپاه قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: در طول خدمت وی در کانون بازنشستگان سپاه استان، هیچ‌گونه اعلام نارضایتی از سوی بازنشستگان و وابستگان سپاه قمربنی‌هاشم (ع) مشاهده نشد.

سردار اکبری، «اقبال بهرامی» را به‌عنوان مسئول جدید کانون بازنشستگان سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) معرفی کرد و گفت: «اقبال بهرامی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده و زحمات بسیاری را در عرصه امنیت پایدار در تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) کشیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها