مراسم معارفه سرپرست بنیاد شهید شهرستان نیشابور برگزار شد

در مراسمی با حضور فرماندار ویژه شهرستان نیشابور، «علی دشتی» به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۵۳۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹ - 05July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، مراسم معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور با حضور «ابوطالب جوان» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور، «هاجر چنارانی» نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین محلی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

جوان در این مراسم اظهار داشت: ما هر چه داریم خون بهای شهدایی است که جان گرانبهای خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی افزود: امروز اگر مسئولین بر کرسی‌های خدمت به مردم تکیه زده‌اند به حرمت خون شهیدان است؛ بر همین اساس باید شهدا را تکریم کنیم و قدردان خانواده شهیدان باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: هر خدمتی که در راستای تکریم ایثار و شهادت انجام شود در برابر ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند ناچیز است.

فرماندار شهرستان نیشابور در ادامه با اشاره به ضرورت ارائه خدمات به جانبازان، گفت: به زودی در کمیسیون جانبازان در نیشابور این خدمات مورد بررسی قرار خواهد گرفت که در این راستا راه‌اندازی کلینیک تخصصی ویژه جانبازان در دستور کار قرار گرفته است.

هاجر چنارانی نیز در این مراسم ابراز داشت: مسئولین در قبال خانواده شهدا متعهد هستند و باید در جهت تجلیل و تکریم آنها اقدامات موثری را به انجام برسانند.

وی افزود: به عنوان فرزند شهید که افتخار خدمتگزاری مردم را دارم تلاش خواهم کرد تا در جهت رفع مشکلات پیش روی جامعه ایثارگری گام بردارم.

در این مراسم از زحمات سرپرست پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور «محمد خرمی» قدردانی شد و «مهدی دشتی» فرزند سردار شهید علی دشتی به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار