مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):

حرکت بنیاد برکت در مسیر تحقق شعار سال مد نظر رهبر انقلاب است

«پورنورعلی» گفت: بنیاد برکت در راستای تحقق شعار سال مدنظر رهبر انقلاب و رشد تولید و اشتغالزایی، به متقاضیان مشاغل خردخانگی و اشتغال‌های کارگاه محور تا سقف ۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌کند.
کد خبر: ۵۹۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷ - 17June 2023

حرکت بنیاد برکت در مسیر تحقق شعار سال مد نظر رهبر انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «حسین پورنورعلی» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس امروز با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط این نهاد در سال جاری اظهار داشت: بنیاد برکت در راستای تحقق شعار سال مدنظر رهبر انقلاب و رشد تولید و اشتغالزایی، به متقاضیان مشاغل خردخانگی و اشتغال‌های کارگاه محور تا سقف ۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: برای اشتغال خرد خانگی ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون و برای مشاغل کارگاه محور تا سقف ۵ میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد ۴ و ۱۲ درصد همراه با دوره‌های تنفس متفاوت به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: متقاضیان برای برخورداری از این تسهیلات می‌توانند به سایت بنیاد برکت مراجعه کنند یا در شیراز و شهرستان‌ها با مراجعه به فرمانداری‌ها از مشاوره‌های تسهیل گران برخوردار شوند.

پورنورعلی گفت: در این طرح ۶۰ تسهیل‌گر در شهرستان‌های مختلف علاوه بر پیگیری طرح‌های مصوب، به صاحبان مشاغل هم در زمینه بازاریابی و فروش محصولات مشاوره می‌دهند.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار