حجت الاسلام باقری:

شهیدان به دنیا ثابت کردند که در راه حفظ میهن اسلامی از جان و مال خود خواهیم گذشت

امام جمعه شهرشاهین دژ، اظهار کرد: ملت ایران با پیروی از مکتب عاشورا و با بهره گیری از فرهنگ ناب شهادت با عزت واقتدار در راه حفظ ارزشهای اسلامی در برابر دشمنان ایستادگی می کنند.
کد خبر: ۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳ - 11November 2013

شهیدان به دنیا ثابت کردند که در راه حفظ میهن اسلامی از جان و مال خود خواهیم گذشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، به مناسبت بزرگداشت دهه امربه معروف ونهی از منکر امام جمعه شهر شاهین دژ ومسئولین شهرستان با حضور ودر منزل شهید سلیمانی و دیدار با خانواده این عزیز از مقام شامخ شهیدان تجلیل بعمل آوردند.

در این مراسم حجت الاسلام باقری امام جمعه شاهین دژ به رسالت خطیر شهیدان در پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی پرداخت و با تاکید بر مقابله با تهاجم بیگانگان اظهار کردند: شهیدان به دنیا ثابت کردند که در راه حفظ میهن اسلامیمان از جان ومال خود گذشتند ولی در برابر دشمنان تسلم نشدند واجازه ندادند یک وجب از خاک کشورمان بدست دشمنان و جهانخوران تصرف گردد.

وی با بیان اینکه تا زمانیکه فرهنگ شهادت در جامعه باشد دشمنان نظام هیچ غلطی نخواهند کرد،  گفت: ملت ایران با پیروی از مکتب عاشورا و با بهره گیری از فرهنگ ناب شهادت با عزت واقتدار در راه حفظ ارزشهای اسلامی در برابر دشمنان ایستادگی می کنند.

امام جمعه شهرشاهین دژ در پایان بیان کرد: خانواده های معظم شهدا صاحبان اصلی این انقلاب و بنابه فرمایش امام چشم وچراغ نظام هستند.

نظر شما
پربیننده ها