استاندار بوشهر:

مشارکت مردم در انتخابات نماد حمایت از انقلاب اسلامی است

محمدی‌زاده با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: مشارکت مردم در انتخابات نماد حمایت از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۹۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹ - 18June 2023

مشارکت مردم در انتخابات نماد حمایت از انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد محمدی‌زاده» استاندار بوشهر  امروز در نشست با تشکل‌های دانشجویی استان بوشهر به عرصه انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات نمادی از حمایت از انقلاب اسلامی است.

استاندار بوشهر به مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال ضعیف جلوه دادن مردمی انقلاب اسلامی است که بدین دلیل مشارکت حداکثری از الزامات انتخابات است.

وی جوانان را پیشران انقلاب خواند و افزود: با اعتماد به توان و قدرت جوانان انقلاب به پیروزی رسید.

محمدی‌زاده مصوبه ۵۰ درصدی استخدام نیرو در نفت، گاز و پتروشیمی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: برای نخستین بار محل آزمون و مصاحبه استخدامی صنایع در دانشگاه خلیج فارس (بوشهر) برگزار می‌شود.

استاندار بوشهر به جذب ۵۰۰ نفری نیروی جدید از آزمون استخدامی دانش آموختگان دانشگاهی در استان بوشهر اشاره کرد و تصریح کرد: از این ۵۰۰ نفر ۳۵۸ نیرو برای دانشگاه علوم پزشکی و ۱۰۰ نفر برای سایر ادارات دولتی است.

‌وی با اشاره به مصوبات سفر اول و دوم سفر رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: امروز از ۱۰ هزار میلیارد تومان مصوبات سفر دور دوم رئیس جمهور بیش از ۶ هزار میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت و گاز و پتروشیمی است.

محمدی‌زاده متذکر شد: در گذشته کمک‌های صنایع از محل مسئولیت‌های اجتماعی التماسی بود، اما سال گذشته با تلاش‌های انجام شده یک هزار و ۳۷۷ میلیارد تومان از این محل به استان کمک شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار