کتاب «همه چیز از تیرماه شروع شد» روانه بازار شد

کتاب «همه چیز از تیرماه شروع شد» توسط انتشارات «سرو» موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر و راهی بازار نشر شد.
کد خبر: ۵۹۷۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲ - 18June 2023

کتاب «همه چیز از تیرماه شروع شد» روانه بازار شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب «همه چیز از تیرماه شروع شد» نوشته «علی حاجی‌پروانه» در ۱۹۶ صفحه و با شمارگان ۳۰۰ نسخه به‌تازگی توسط انتشارات «سرو» موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

ناگفته‌های یک خبرنگار از حدود چهار دهه کار رسانه‌ای موضوع کتابی است که با عنوان «همه چیز از تیر ماه شروع شد» توسط انتشارات سرو به زیور طبع آراسته شده است.

این کتاب روایتی از تلخ و شیرینی‌های کار خبرنگاری در پهنه وسیعی از حوادث از جنگ کردستان، آزادی خرمشهر، ماموریتی پر حادثه در پاریس تا گشت و گذاری در آمریکای لاتین را در بر می‌گیرد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«خدمت سربازی دردفترچه خاطرات نوشته و نانوشته کسانی که این دوره را سپری کرده‌اند مملو از تلخ وشیرین‌ها فراموش‌ناشدنی است که آن را در داستان زندگی متمایز و برجسته می‌کند. اما وقتی حوادث این ایام به کانون و محور رخداد‌های بعدی زندگی تبدیل شود و آدمی را به درون گردابی از اتفاقات عجیب و غریب و سرنوشت‌ساز پرتاب کند آن وقت دیگر ماجرا متفاوت می‌شود و این دقیقا همان چیزی است که برای من اتفاق افتاد. تجربه تلخ جنگ‌داخلی در کوچه پس‌کوچه‌های سنندج تا ورود به دنیای خبرنگاری، و از لمس غربتِ یک ملت در جنگی نابرابر تا مشاهده از نزدیک سازوکار‌های نامردی در پاریس و لندن.

همه و همه از سربازی و از تیر ماهی داغ در کردستان کلید خورد...»

این کتاب با شمارگان ۳۰۰ نسخه و بهای ۱۰۰ هزار تومان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت سفارش و خرید کتاب با انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شماره ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی (۶۵۶ و ۶۵۷) تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها