رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان:

ورزشکاران جانباز زیر ۴۰ سال مدافع حرم شناسایی می‌شوند

«اسبقیان» گفت: به دنبال شناسایی جانبازان زیر ۴۰ سال مدافع حرم، امنیت و مرز‌ها هستیم تا ورزشکاران مستعدی را به دنیا ورزش جانبازان و معلولان معرفی کنیم.
کد خبر: ۵۹۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ - 18June 2023

ورزشکاران جانباز زیر ۴۰ سال مدافع حرم شناسایی می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «شروین اسبقیان» رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان امروز در دیدار با «روح الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اظهار داشت: طرح یاران سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» به همت کمیته ملی پارالمپیک برنامه ریزی شده است و در این طرح ما به دنبال شناسایی جانبازان زیر ۴۰ سال مدافع حرم و امنیت و مرز‌ها هستیم تا ورزشکاران مستعدی را به دنیا ورزش جانبازان و معلولان معرفی کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب در فرمایشات شان توجه ویژه‌ای به ورزشکاران جانباز و معلول دارند، این طرح فرصتی برای توسعه و پیشرفت ورزش این حوزه است و این طرح در ۳۱ استان کشور اجرایی خواهد شد و امیدوارم با همکاری و حمایت اداره کل ورزش و جوانان و استانداری در مازندران این طرح را اجرایی کنیم.

حمایت از اجرای طرح یاران شهید سلیمانی در مازندران

«روح الله سلگی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز بیان کرد: ورزش برای جانبازان و معلولین آرامش ایجاد می‌کند و کسانی که این روحیه ایثارگرانه را داشتند و بخشی از عضو خودشان را اهدا کردند، این‌ها غیرت بالایی دارند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ادامه داد: کشور ما ظرفیت بالایی در ورزش جانبازان و معلولین دارد. ما ظرفیت‌هایی داریم که هیچ کجای دنیا ندارند.

سلگی با اشاره به اینکه مازندران درصد بالایی از مدال آوری را دارد، بیان داشت: یک سوم مدال‌های المپیک برای استان مازندران است.

وی با بیان اینکه بیشترین شهدای مدافع حرم را مازندران دارد و در حوزه جانبازان هم همینطور است، افزود: به همین دلیل، مازندران می‌تواند قطب ورزش جانبازان و معلولین در کشور باشد.

سلگی ضمن اعلام حمایت از اجرای طرح یاران شهید سلیمانی در مازندران، گفت: تمام دستگاه‌های استان آمادگی اجرای این طرح را دارند و به طور حتم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و هیأت جانبازان و معلولین پیگیر عملیاتی شدن طرح یاران شهید سلیمانی در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار