در حاشیه نمایشگاه کتاب دوحه صورت گرفت؛

اهدای پوستر «لا اله‌ الا الله» مسعود نجابتی به نماینده غرفه عربستان

پوستر «لا اله‌ الا الله» اثر استاد مسعود نجابتی به نماینده غرفه عربستان در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه اهدا شد.
کد خبر: ۵۹۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ - 19June 2023

اهدای پوستر «لا اله‌ الا الله» مسعود نجابتی به نماینده غرفه عربستانبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، پوستر «لا اله‌ الا الله» اثر استاد مسعود نجابتی با تکنیک تایپوگرافی (کاربرد خط در گرافیک) که در سال ۱۳۷۵ طراحی شده بود به نماینده غرفه عربستان میهمان ویژه سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه اهدا شد. همچنین کتاب نفیسی با موضوع سند معماری و شهرسازی ملک سلمان از سوی « اشجان الکلیب» مدیر غرفه عربستان به استاد مسعود نجابتی اهدا شد.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دوحه با شعار «با خواندن رشد می‌کنیم» با حضور ۵۰۰ انتشارات از ۳۷ کشور از ۲۲ تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاه‌های شهر دوحه پذیرای علاقه‌مندان است. در این نمایشگاه ۱۸۰ هزار عنوان کتاب در ۷۵۰ هزار جلد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

خانه کتاب و ادبیات ایران در این نمایشگاه به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان به معرفی و عرضه ۸۰۰ عنوان کتاب از ۶۰ ناشر در موضوع‌های کودک و نوجوان، کتب نفیس، آموزش زبان‌فارسی، موضوعات قرآنی، تقریب مذاهب و... می‌پردازد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار