در مراسم معارفه فرمانده انتظامی کاشمر مطرح شد؛

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: «خدمتگزاری مردم» و «سربازی ولایت» افتخار فراجاست

سردار «تقوی» گفت: افتخار کارکنان انتظامی به خدمتگزاری مردم و سربازی ولایت است.
کد خبر: ۵۹۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ - 19June 2023

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: «خدمتگزاری مردم» و «سربازی ولایت» افتخار فراجاستبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر كه با حضور مسئولین محلی و خانواده‌های شهدا در ستاد انتظامی اين شهرستان برگزار شد ضمن تسليت بمناسبت شهادت امام جواد (ع) اظهار داشت: اگر كمی به دهه‌های ۸۰ و ۷۰ و اوج شرارت اشرار در اين شهرستان برگردیم بهتر مجاهدت جان برکفان فراجا را لمس خواهيد كرد.

وی افزود: روزی كه ارتفاعات و ييلاغات شهرستان متأثر از فعاليت اشرار بود، ده‌ها شهيد با نثار و هديه خون خود توانستند امنيت و آسايش را برای ما به ارمغان بياورند و تقديم ۳۴ شهيد انتظامی در اين شهرستان گويای اين واقعيت است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی تصريح كرد: جنگ تركيبی سال گذشته آزمون بسيار سختی برای همه ما بود. خدا را شکر با مديريت خوب و تلاش کارکنان انتظامی و با حمايت و همدلی اعضای شورای تأمين و بسيجیان مخلص دشمن به اهداف شوم و پليد خود نرسيد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: امروز در مسأله حجاب همان طور كه فرمانده کل قوا فرمودند در مقابل برنامه دشمن باید با برنامه كار و آن را خنثی كرد، قطعا می‌طلبد كه ما در اين زمينه هوشيار، بيدار و مراقب باشيم.

در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های سرهنگ «حسين احمدی» فرمانده پیشین انتظامی شهرستان کاشمر، سرهنگ «حسن مشهدی» به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان كاشمر معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار