در آیین معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور مطرح شد؛

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: کارنامه فراجا در عرصه جنگ ترکیبی با حضور مردم موفقیت‌آمیز بوده است

سردار تقوی گفت: بهترین جمله و تفسیر درباره تلاش‌های نیروی‌ انتظامی در حوادث اخیر به جنگ ترکیبی تعبیر شده و بر این اساس کارنامه فراجا در این عرصه موفقیت‌آمیز بوده است.
کد خبر: ۵۹۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷ - 18June 2023

سردار تقوی: کارنامه فراجا در عرصه جنگ ترکیبی با حضور مردم موفقیت‌آمیز بوده استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور طی سخنانی اظهار داشت: در ابتدای حضورم در خراسان رضوی، شأن و منزلت نیشابور را در چارچوب مأموریت خودم‌ نپسندیدم و علاقه داشتم همان طور که نام این شهر در جهان می‌درخشد نام پلیس آن هم بدرخشد چرا که نیشابور شهری است که در آن حدیث ولایت توسط امام هشتم ابلاغ و تفسیر شده است.

سردار تقوی با بیان اینکه عظمت این سرزمین به معنای واقعی کلمه در ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست در ادامه تأکید کرد: استعدادهایی که در شهر نیشابور وجود دارد، متفاوت از سایر نقاط است. به همین خاطر وقتی که وضعیت نیشابور را که تحلیل کردم، متوجه شدم از سال ۱۳۷۰ هر آنچه داشتیم به همان بسنده شده و در شهرستان توسعه اساسی انجام نشده است، به همین دلیل مسئولان استانی و شهرستانی را به کمک طلبیدیم و خیران هم‌ بسیج شدند. نتیجه این هم‌افزایی‌ها امروز مرکز آموزش سربازی در این منطقه شده است که این مسئله برای سازمان فراجا در خراسان رضوی به عنوان یک افتخار محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیشابور به تنهایی از برخی استان‌های کشور والاتر است، افزود: این کهن‌شهر مسیر تردد میلیون‌ها زائر به سمت حرم مطهر رضوی است به طوری که بیش از ۶۰ درصد از زائران امام هشتم از این مسیر به مشهد مسافرت می‌کنند به همین خاطر ما مجاز نیستیم به مجرمان فرصت دهیم و کوچکترین آزادی به آن‌ها برسد.

سردار تقوی گفت: بهترین جمله و تفسیر درباره تلاش‌های نیروی‌ انتظامی در حوادث اخیر به جنگ ترکیبی تعبیر شده است و بر این اساس کارنامه فراجا در این عرصه موفقیت‌آمیز بوده است. اگر در این جنگ مردم کنار پلیس نبودند این نیرو؛ هرگز در کارش موفق نمی‌شد.

طی مراسمی با حضور سردار تقوی، سرهنگ «حسین احمدی» طی حکمی از سوی سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور به مدت ۳ سال به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور معارفه و از سرهنگ «علیرضا حسینعلی‌زاده» فرمانده پیشین انتظامی نیشابور تقدیر شد.

سرهنگ حسینعلی‌زاده اخیراً به سمت حاضر فرماندهی یگان حفاظت آستان قدس رضوی منصوب شده است و سرهنگ احمدی پیش از این؛ فرمانده نیروی انتظامی‌ شهرستان کاشمر را عهده‌دار بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار