فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

تخصص‌محوری و مهارت‌سنجی زیرساخت خدمات پلیس در مناطق آسیب‌دیده است

سردار «تقوی» گفت: تخصص‌محوری و مهارت‌سنجی، زیرساخت اقدامات تامینی و خدماتی پلیس در مناطق آسیب‌دیده است که تحقق این مهم نیازمند فعال شدن رویکردهای علمی و حرفه‌ای در گستره آموزش و ارتقای حرفه‌ای‌گرایی پلیس خدمتگزار رضوی است.
کد خبر: ۵۸۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ - 15May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در اولین جلسه رزمایش نحوه خدمات‌رسانی فراجا در مناطق حادثه‌دیده، اظهار داشت: یکی از جلوه‌های ایثار و رشادت پلیس برای خدمت‌رسانی، حضور مقتدرانه و مردمی در کمک به آسیب‌دیدگان مناطق حادثه دیده است که گویای آمادگی خادمان نظم و امنیت برای ایفای نقش و خدمت‌رسانی به مردم است.

وی تصریح کرد: تخصص‌محوری و مهارت‌سنجی، زیرساخت اقدامات تامینی و خدماتی پلیس در مناطق آسیب‌دیده است که تحقق این مهم نیازمند فعال شدن رویکردهای علمی و حرفه‌ای در گستره آموزش و ارتقای حرفه‌ای‌گرایی پلیس خدمتگزار رضوی است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و منابع موجود برای مدیریت هوشمندانه و پیشبرد مأموریت‌ها و وظایف خطیر پلیس خراسان رضوی حائز اهمیت بوده و باید با بازآفرینی سودمند فرصت‌های ارتقای سطح عملکرد و شکوه اقتدار پلیس، با تبادل اندیشه و بررسی بسترهای توسعه‌ای و تحولی مهیای خدمت شایسته و بایسته به مردم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها