در پیام فرمانده انتظامی خراسان رضوی به‌مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آمده است؛

امام خمینی (ره) جهان اسلام را بیدار کرد

سردار «تقوی» با صدور پیامی، سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۹۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ - 04June 2023

امام خمینی (ره) جهان اسلام را بیدار کردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با صدور پیامی، فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شصتمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد و شهادت جمعی از هموطنانمان را تسلیت گرفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در چهاردهم خرداد ماه، خورشیدی غروب کرد که بدون تردید، تاریخ اسلام پس از پیامبر و ائمه معصومین (ع)، شخصیتی مانند او سراغ ندارد.

امام خمینی (ره)، ثابت کرد که اسلام زنده است و می‌تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد. او افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و اندیشه‌های اسلام ناب را در مسئله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد.

در سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دل‌ها در حالی به سوگ آن عزیز می‌نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس‌آموخته مکتب امام خمینی (ره) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) به منزلگاه سعادت هدایت می‌نماید.

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای پانزده خرداد، سالروز رحلت جانگداز امام خمینی کبیر (ره) را محضر مردم شریف کشورمان و بویژه استان خراسان رضوی تسلیت عرض نموده؛ از خداوند متعال می‌خواهم که همه ما را از رهروان راستین آن امام همام قرار بدهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها