عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

تأسی به اندیشه امام خمینی (ره) تداوم انقلاب اسلامی را به همراه دارد

«کریمی قدوسی» گفت: راه و مشی امام راحل بیش‌ازپیش در جامعه برای مردم مشهود شده لذا چراغی راهی برای تداوم حرکت توفنده انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۹۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹ - 04June 2023

تأسی به اندیشه امام خمینی (ره) تداوم انقلاب اسلامی را به همراه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، «جواد کریمی قدوسی» نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و همچنین جوانان در هیئت رزمندگان اسلام بردسکن برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) پرچم‌دار تحولات شگرف بود و لذا باید همه مقتدرانه پای نظام مقدس اسلامی و انقلاب بایستیم تا توطئه‌ دشمنان در تحریف انقلاب اسلامی و استحاله آن خنثی شود.

وی افزود: بیانات امام راحل در زمان حیاتشان معادلات جهانی را برهم زد، بعد از ایشان نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی همانگونه هستند. لازمه عملیاتی شدن فرمایشات امامین انقلاب اسلامی این است که در مسیر حق ثبات قدم داشته باشیم و محکم بایستیم تا به زودی شاهد فتحی بزرگ توسط مردان میدان باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در عصری که دنیا به عظمت ایران اسلامی پی‌برده به برکت هدایت‌های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و خون شهدا در اوج اقتدار قرار داریم لذا باید برخورد ببالیم که در چنین کشوری زندگی می‌کنیم.

کریمی قدوسی تصریح کرد: دشمن تا بن دندان مسلح با هدف ایجاد تنش در کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، یمن و سایر ممالک اسلامی حضور نظامی داشت اما مجاهدان غیور جهان اسلام با حضور خود ثبات و اقتدار را در این کشورها حفظ کردند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش سپاه پاسداران در تداوم انقلاب اسلامی گفت: در بیش از ۴ دهه حیات انقلاب اسلامی سپاه پاسداران با کمک به اقشار مختلف در همه حوزه‌ها و نقش‌آفرینی در عرصه‌های نظامی و امنیتی کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت و ثابت کرد حافظ دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.

وی در پایان گفت: راه و مشی امام راحل بیش‌ازپیش در جامعه برای مردم مشهود شده لذا چراغی راهی برای تداوم حرکت توفنده انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها