در دیدار با پیشکسوت دفاع مقدس مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: پیشکسوتان دفاع مقدس جزو سرمایه‌های معنوی جمهوری اسلامی هستند

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دوران دفاع مقدس و بعد از آن منشأ خدمات زیادی بوده و هستند؛ بر همین اساس جزو سرمایه‌های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آیند و تکریم آن‌ها یک وظیفه عمومی است.
کد خبر: ۶۰۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ - 10July 2023

سردار یوسفعلی‌زاده: پیشکسوتان دفاع مقدس جزو سرمایه‌های معنوی جمهوری اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز با حضور در منزل «عباس بخشی» با این پیشکسوت بسیجی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار با تأکید بر اینکه دفاع در متن جامعه نهادینه شده است، اظهار داشت: دفاع مقدس سند افتخار و تجلی خلاقیت، قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و اقتدار عمومی امت اسلام به‌خصوص ملت ایران در عصر حاضر است.

وی افزود: امروز با فراگیر شدن انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت گسترش پیدا کرده و فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ظالم نهادینه شده است که همه این افتخارات از برکات جانفشانی‌ها، اخلاص و فداکاری‌ جامعه فرهیخته، بزرگ، اثرگذار و ماندگار ایثارگران شامل شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، آزادگان و جانبازان است.

این مسئول تصریح کرد: پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دوران دفاع مقدس و بعد از آن منشأ خدمات زیادی بوده و هستند؛ بر همین اساس جزو سرمایه‌های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آیند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: گرامیداشت سابقه ایثارگری‌های پیشکسوتان دفاع مقدس وظیفه بزرگی است که بر دوش همه خدمتگزاران، دست‌اندرکاران و رهروان راه شهداست که تحقق این مهم نیازمند عمل به تکلیف است.

در این دیدار صمیمی که جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس نیز حضور داشتند «عباس بخشی» به بیان خاطرات خود از حضور در بسیج و مبارزه با خوانین وابسته به رژیم پهلوی در مناطق روستایی و همچنین دفاع مقدس پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها