در دیدار با پیشکسوت دفاع مقدس مطرح شد؛

سردار کارگر: پیشکسوتان دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهند ماند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت حماسه‌سازان افتخارآفرینی هستند که برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهند ماند و آحاد جامعه به آن‌ها افتخار می‌کنند.
کد خبر: ۵۸۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱ - 27April 2023

سردار کارگر: پیشکسوتان دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهند ماندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس با حضور در منزل امیر «محمدمهدی فرمنش» پیشکسوت دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس در این دیدار با اشاره به اهمیت عملیات ثامن‌الائمه علیه‌السلام در پیروزی‌های رزمندگان اسلام، اظهار داشت: عملیات ثامن‌الائمه علیه‌السلام که منجر به شکست حصر آبادان شد، اولین عملیات بزرگ موفقی بود که روحیه نیروهای مسلح و مردم را تغییر داد.

سردار کارگر افزود: با اجرای عملیات ثامن‌الائمه علیه‌السلام بود که فرماندهان جنگ به این حقیقت پی بردند که می‌توان عملیات‌های بزرگ انجام داد و پیروز شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: با اتحاد سپاه و ارتش و برنامه‌ریزی که صورت گرفت، بعد از شکست حصر آبادان سلسله عملیات‌های بزرگ فتح‌المبین، طریق‌القدس و بیت‌المقدس به اجرا درآمد و رزمندگان اسلام توانستند به تمام اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کنند.

سردار کارگر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش پیشکسوتان دفاع مقدس در تداوم جهاد و مقاومت یادآور شد: پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت حماسه‌سازان افتخارآفرینی هستند که برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهند ماند و آحاد جامعه به آن‌ها افتخار می‌کنند.

امیر فرمنش نیز در این دیدار در خصوص حضور خود در مناطق عملیاتی جنوب در سال‌های دفاع مقدس خاطراتی را بیان کرد.

وی که در زمان عملیات ثامن‌الائمه علیه‌السلام فرماندهی تیپ ۳ لشکر خراسان را بر عهده داشته است در ادامه به تشریح مأموریت این تیپ و نقش سرداران شهید حسن باقری و شهید حسین خرازی در عملیات شکست حصر آبادان پرداخت.

این پیشکسوت دفاع مقدس گفت: زمانی که حصر آبادان شکسته شد و خبر پیروزی رزمندگان اسلام از طریق رادیو و تلویزیون اعلام شد و مردم شادمان شدند یکی از روزهای خوب زندگی من بود.

در این دیدار، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌‌زاده» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «محمدباقر فدایی» سرپرست لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه علیه‌السلام و سرهنگ «هادی عنابستانی» مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آجا در خراسان رضوی، سردار «کارگر» را همراهی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار