فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

پایبندی به ارزش‌ها، جنگ ترکیبی دشمن را خنثی می‌کند

سردار «تقوی» گفت: دشمن سال گذشته در یک جنگ تمام‌عیار به دنبال شکست دادن نظام مقدس اسلامی بود اما هماهنگی، همدلی و همراهی در دفاع از ارزش‌ها توانست این جنگ ترکیبی را خنثی کند.
کد خبر: ۵۹۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ - 11June 2023

پایبندی به ارزش‌ها، جنگ ترکیبی دشمن را خنثی می‌کند به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی قوچان که در سالن پیوند این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن سال گذشته در یک جنگ تمام‌عیار به دنبال شکست دادن نظام مقدس اسلامی بود اما هماهنگی، همدلی و همراهی در دفاع از ارزش‌ها توانست این جنگ ترکیبی را خنثی کند.

وی با یادآوری این که دشمن سال گذشته از جنگ روانی علیه مردم و نیروهای در صحنه تا به میدان آوردن تمام داشته‌های خود استفاده کرد، گفت: امروز هم در تداوم آن جنگ، دشمن به شکل دیگری در حال توطئه‌چینی است و آمادگی نیروهای مسلح برای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان می‌تواند مردم را در برابر آنچه برنامه‌ریزی‌شده واکسینه کند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی، قوچان را مهد مفاخر با تاریخی ۲۰۰ ساله دانست و خاطرنشان کرد: این شهرستان دروازه شمالی ورود به سرزمین مقدس مشهدالرضا و خراسان رضوی بوده است و باید با مدیریت و هماهنگی، آنچه در شأن زائران و مجاوران رضوی است انجام‌شده و چهره موفقی از نیروی انتظامی به نمایش گذاشته شود.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ «محمد طبسی» فرمانده پیشین انتظامی شهرستان قوچان که پس از ۳۰ سال خدمت در فراجا به شرف بازنشستگی نائل آمده سرهنگ «قربانعلی قربانی» با حکم فرمانده فراجا به مدت سه سال به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان قوچان منصوب شد.

پایان پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار