در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران: شهید چمران الگویی برای آزادگان جهان/ آمریکا و اروپا درباره حقوق بشر گزافه‌گویی می‌کنند

سروری با گرامیداشت سالروز شهادت مصطفی چمران، گفت: شهید چمران الگویی نه فقط برای ایرانیان بلکه برای آزادگان جهان است.
کد خبر: ۵۹۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷ - 20June 2023

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران: شهید چمران الگویی برای آزادگان جهان است/ آمریکا و اروپا در خصوص حقوق بشر گزافه‌گویی می‌کنندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پرویز سروری» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در صد و پنجاه و ششمین جلسه شورا با اشاره به سالروز حمله منافقین به زائرین حرم رضوی، اظهار داشت: کسانی که خودشان را مدافع حقوق بشر می‌دانند به طور رسمی از منافقین حمایت می‌کنند.

سروری با بیان اینکه آمریکا و اروپاییان در برخورد با منافقین استاندارد‌های دوگانه‌ای دارند، گفت: امروز غرب و آمریکا تروریست‌ها را به صورت خوب و بد تقسیم‌بندی کرده است؛ تروریست‌هایی همچون داعش وقتی در راستای منافع آن‌ها حرکت می‌کند تروریست خوب می‌نامند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: تروریست‌هایی که زائران رضوی را به شهادت رساندند امروز آزادانه در پارلمان اروپا حضور دارند و تریبون در اختیار آن‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و اروپائیان درخصوص حقوق بشر گزافه گویی می‌کنند.

سروری با اشاره به سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: رویکرد اسلام در خصوص ازدواج زندگی مبنی بر عشق است، اما در غرب مبتنی بر حقوق است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: امیدواریم هر روز سبک زندگی امیرالمومینین و صدیقه طاهره در جامعه ما بیشتر جلوه‌گر شود.

وی با گرامی‌داشت سالروز شهادت مصطفی چمران است، اظهار داشت: شهید چمران الگویی نه فقط برای ایرانیان بلکه برای آزادگان جهان است.

سروری خاطرنشان کرد: شهید چمران انسانی است که مقامش را با ساده زیستی به وجود آورد و توانست قله‌های علمی را فتح کند، اما هرگز از رسالت‌های انسانی خود کوتاه نیامد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار