معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس یزد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آگاه‌سازی صحیح یکی از مهم‌ترین عوامل پیشگیری از بروز جرم است

سرهنگ «یاوری» گفت: آموزش و آگاه‌سازی یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از بروز جرم است که با حضور اصحاب رسانه می‌توانیم اقدامات موثری را در این خصوص انجام دهیم.
کد خبر: ۵۹۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ - 20June 2023

سرهنگ «مجید نعیم‌یاوری» معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد ضمن قدردانی از همکاری اصحاب رسانه با پلیس در انعکاس اخبار، نقش خانواده را در تربیت فرزندان و نسل جوان، مهم برشمرد و اظهار داشت: خانواده نقش تاثیرگذاری را در پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی برای جوانان و نوجوانان دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس یزد در ادامه آموزش و آگاه‌سازی صحیح را یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از بروز جرم دانست و گفت: با همکاری اصحاب رسانه به ویژه خبرگزاری دفاع مقدس، می توانیم اقدامات موثر و خوبی را در این خصوص انجام دهیم.

سرهنگ نعیم‌یاوری برگزاری جلسات اندیشه‌ورزی با حضور افراد نخبه و صاحب‌نظر در حوزه‌ آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و ... را از دیگر اولویت‌های پیش روی معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد بیان کرد و گفت: هم‌افزایی همه دستگاه‌ها با هم موجب ایجاد نگاه مثبت برای افراد جامعه خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس یزد آماده همکاری با دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در این استان است، افزود: رسانه‌‌های استان می‌توانند درخصوص پویش‌هایی که از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس یزد راه‌اندازی می‌شود، تولید محتوا کرده و آن‌ها را به‌طور هماهنگ و یکپارچه منتشر کنند. معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس یزد نیز حاضر است در تولید محتوا اعم از طراحی پوستر، موشن‌گرافی، فیلم کوتاه و ... با رسانه‌های استان بویژه دفتر خبرگزاری دفاع مقدس همکاری کند. 

آگاه سازی صحیح؛ یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از بروز جرم است

آگاه سازی صحیح؛ یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از بروز جرم است

آگاه سازی صحیح؛ یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از بروز جرم است

انتهای پیام/ ندا دهقانی‌زاده

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار