فرمانده گروه ۴۴ توپخانه نیروی زمینی ارتش مطرح کرد؛

خودکفایی در تولید گلوله‌های نقطه زن توپخانه/ پشتیبانی آتش توپخانه منجر به پیروزی عملیات‌ها می‌شود

سرهنگ مطاعی گفت: یگان‌های توپخانه نیروی زمینی ارتش در تولید گلوله‌های نقطه زن توپ‌خانه به خودکفایی رسیده‌اند.
کد خبر: ۵۹۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ - 20June 2023

خودکفایی در تولید گلوله‌های نقطه زن توپخانه/ پشتیبانی آتش توپخانه منجر به پیروزی عملیات‌ها می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرهنگ «مسعود مطاعی» فرمانده گروه ۴۴ توپخانه نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در حوزه نقطه‌زنی گلوله‌های توپ‌خانه به خود کفایی رسیده‌ایم، اظهار داشت: امروز روش‌های جنگ به‌ویژه در منطقه به سمت و سویی رفت که اگر پشتیبانی آتش یگان توپخانه را به همراه نداشته باشد قطعا پیروزی به سهولت امکان‌پذیر نخواهد بود.

سرهنگ مطاعی با اشاره به اقدامات موثر یگان‌های توپخانه در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: در تمامی عملیات‌های هشت سال جنگ تحمیلی برای همه رزمندگان حضور و نقش اساسی پشتیبانی آتش سنگین توپخانه مسجل شده که اگر این یگان نبود بلکه بعضی از عملیات‌ها به راحتی به پیروزی منجر نمی‌شد.

فرمانده گروه ۴۴ توپخانه نیروی زمینی ارتش ادامه داد: ضرورت وجود آتش پشتیبانی توپخانه با توجه به تهدیدات کنونی و در شرایطی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف به‌ویژه توپخانه، سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده‌اند بر کسی پوشیده نیست، امروز ما نیز در خصوص ارتقای سطح کیفی و نقطه‌زنی تجهیزات توپخانه‌ای به جایگاه بسیار بالایی رسیده و قادر هستیم که در کمترین زمان ممکن بهترین ماموریت را انجام دهیم.

وی گفت: تجهیزات سنگین توپخانه نیروی زمینی ارتش با تجهیزات مورد استفاده در دوران دفاع مقدس بسیار فاصله گرفته و حتی قابل قیاس نیستند، امروز در حوزه باز آماد و ارتقا تجهیزات به خودکفایی رسیده‌ایم و مهمترین ویژگی تجهیزات ما افرایش برد گلوله‌ها، نقطه‌زنی و در نهایت تحرک بسیار بالای آن است.

سرهنگ مطاعی اضافه کرد: بارزترین مولفه یگان توپخانه، پشتیبانی یگان‌های زرهی و پیاده است که ما در رزمایش‌ها، مراحل مختلف آن را تمرین می‌کنیم و باید اذعان داشت که امروز توپخانه نیروی زمینی ارتش یکی از یگان‌های برتر در منطقه است.

فرمانده گروه ۴۴ توپخانه نیروی زمینی ارتش به آمادگی رزمی و توان دفاعی گروه ۴۴ اشاره کرد و افزود: کارکنان این یگان در هر شرایطی آمادگی دارند تا هر ماموریتی را در هر نقطه از کشور به اجرا در آورده و پاسخ دندان شکنی را به دشمنان بدهند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار