مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خبر داد؛

شرکت ۲۳ هزار اردبیلی در جشنواره کتابخوانی رضوی

رضاقلی‌زاده گفت: ۲۳ هزار نفر از اهالی استان اردبیل در جشنواره «کتابخوانی رضوی»، مهم‌ترین رویداد فرهنگی کتابخانه‌های عمومی شرکت کردند.
کد خبر: ۵۹۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ - 21June 2023

شرکت ۲۳ هزار اردبیلی در جشنواره کتابخوانی رضویبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «پروانه رضاقلیزاده» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از شرکت ۲۳ هزار نفر از اهالی این استان در جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و گفت: استقبال اردبیلی‌ها از بخش‌های هنری این جشنواره کتابخوانی نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

پروانه رضاقلیزاده در جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان اظهار داشت: جشنواره کتابخوانی رضوی مهم‌ترین رویداد فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی است.

وی گفت: بخش‌های هنری از جمله دست سازه، داستان، شعر و هنر‌های دیجیتال با بهره‌گیری از ظرفیت هنرمندان و فعالان این حوزه با برگزاری کارگاه‌های هنری باید در جشنواره رضوی پیش‌بینی شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل همچنین با بیان کارکرد فرهنگی کتابخانه‌های عمومی افزود: امانت و اعضا از ارکان مهم فعالیت کتابخانه‌های عمومی هستند لذا برای استفاده از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی در حوزه منابع مکتوب، سالن‌های مطالعه، بخش‌های کودک، مرجع و نشریات در راستای جذب مخاطب به کتابخانه‌های عمومی استان تلاش می‌شود.

رضاقلیزاده همچنین با اشاره به فرا رسیدن تابستان از برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان خبر داد و گفت: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و تدوین برنامه‌های فرهنگی و کتابخوانی برای دانش‌آموزان و دانشجویان در ایام تابستان باید جزو اولویت‌های کتابخانه‌ها قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار