با حضور سردار «اسکندر مومنی»؛

مرکز «یاریگران زندگی» در ساری افتتاح شد

در مراسمی که امروز با حضور سردار «مومنی» دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در ساری برگزار شد، مرکز «یاریگران زندگی» افتتاح شد.
کد خبر: ۵۹۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 21June 2023

مرکز «یاریگران زندگی» در ساری افتتاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «اسکندر مؤمنی» دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز در حاشیه راه اندازی مرکز یاریگران زندگی که جنب درمانگاه فرمانده انتظامی مازندران برگزار شد، با بیان اینکه وقتی در کنار کشوری قرار داریم که ۹۰ درصد تریاک را به جهان را تولید می‌کند و رتبه اول تولید مواد مخدر صنعتی را دارد، چاره‌ای جز توجه به اقدامات پیشگیرانه در کنار برخورد و مقابله نداریم، اظهار داشت: تهیه طرح یاریگران زندگی با هدف کاهش ناهنجاری‌ها و درمان معتادان از جمله اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه در کنار اقدامات برخورد و مقابله، پیشگیری یکی از راهبرد‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است، تصریح کرد: کمک به بهبود افراد معتاد و درگیر اعتیاد از جمله اهداف طرح یاریگران زندگی است تا پس از درمان به دامن جامعه برگردند.

سردار مؤمنی اقدامات پیشگیرانه برای پرهیز از گرفتار شدن در دامن اعتیاد را از دیگر رویکرد‌های بیان کرد و افزود: اعتیاد راهی جز تباهی در پایان این مسیر ندارد.

وی با بیان اینکه با حمایت استانداری و آموزش و پرورش برای مرکز یاریگران زندگی در ساری افتتاح شد، گفت: دو مرکز دیگر در آمل و غرب استان نیز راه‌اندازی می‌شود و هیچ چیز گریزی نداریم که پیشگیری را در اولویت قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار