جانشین سپاه استان کرمانشاه:

اهداف کنگره شهدا تشریح نقش دفاع مقدس برای نسل چهارم انقلاب است

سردار «قنبری» افزود: ۸۱۵ برنامه در قالب ۴۹۳ برنامه استانی و ۳۲۲ برنامه شهرستانی برای برگزاری این کنگره ملی تدارک دیده شده است و  یکی از اهداف برنامه‌های تدوین شده تشریح نقش دفاع مقدس برای نسل چهارم انقلاب است.
کد خبر: ۵۹۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ - 21June 2023

اهداف کنگره شهدا تشریح نقش دفاع مقدس برای نسل چهارم انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مسعود قنبری» جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در نخستین نشست سیاستگذاری و کمیته‌های برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی و پیگیری کارهای کنگره ملی شهدای کرمانشاه مدتی است در شهرستان‌ها و مرکز استان در حال انجام است.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری ۲۰ جلسه سه ساعته در خصوص تدوین برنامه‌های این کنگره ملی با حضور نخبگان و کارشناسان تخصصی، تصریح کرد: ۸۱۵ برنامه در قالب ۴۹۳ برنامه استانی و ۳۲۲ برنامه شهرستانی برای برگزاری این کنگره ملی تدارک دیده شده است و  یکی از اهداف برنامه‌های تدوین شده تشریح نقش دفاع مقدس برای نسل چهارم انقلاب است.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: طراحی و اجرای المان بومی متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان سازی فرهنگ شهادت از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای برگزاری این کنگره ملی به میزبانی کرمانشاه است.

وی همچنین به ساخت مصلی کرمانشاه در زمینی به مساحت ۷ هکتار و زیربنای ۷ هزار مترمربع با قابلیت توسعه، یادآور شد: زیرساخت مناسب برای این کنگره ملی در حال آماده سازی است.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: در برنامه‌ریزی انجام گرفته به دنبال کیفی سازی و هدفمند برگزار شدن کنگره بوده و هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار