رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر؛

دهه ولایت و امامت در استان بوشهر باشکوه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «جمالی» گفت: دهه ولایت و امامت بر گرفته از تقارن دو عید بزرگ قربان و غدیرخم است که باید در استان برنامه‌های آن بصورت باشکوه برگزار شود.
کد خبر: ۵۹۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ - 21June 2023

دهه ولایت و امامت در استان بوشهر باشکوه برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر،حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر  امروز در جلسه برنامه ریزی دهه امامت و ولایت اظهار داشت: دهه ولایت و امامت که بر گرفته از تقارن دو عید بزرگ قربان و غدیرخم است، بی‌گمان فرصت مناسبی برای تبیین ابعاد معرفتی این دو رخداد بزرگ تاریخ اسلام و جایگاه ولایت در حاکمیت نظام اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه دهه ولایت و امامت در استان بوشهر برگزار می‌شود، افزود: معرفی شخصیت امیرالمؤمنین علی (ع) بهترین و کامل‌ترین نمونه و الگوی مطلوب حاکمیت و حکمرانی اسلامی و چراغ راه هدایت در عصر افول و بن بست حکمرانی‌های غیر الهی و مدل‌های پوسیده غربی است.

وی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با درک اهمیت و جایگاه این دو عید بزرگ اسلامی که معارف بلند آن نقش تعیین کننده در هدایت جهان اسلام بلکه جهان انسانیت دارد در صدد است با زمینه‌سازی و تشریک مساعی و هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود در اقشار مردم و نهاد‌ها شاهد برپایی هر چه با شکوه‌تر جشن‌های مردمی در سراسر استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار