خالد مشعل:

قدرت مقاومت، تغییر قواعد درگیری را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد

رئیس جنبش حماس در خارج با اشاره به قدرت گرفتن جنبش مقاومت در فلسطین، تأکید کرد که نظامیان و شهرک‌نشینان اسرائیلی در ترس و وحشت به سر می‌برند.
کد خبر: ۵۹۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ - 22June 2023

قدرت مقاومت، تغییر قواعد درگیری را به رژیم صهیونیستی تحمیل کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، خالد مشعل رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج از این کشور تأکید کرد که مقاومت در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، رو به رشد زیادی است.

خبرگزاری قدس پرس به نقل از مشعل گزارش داد، قدرت گرفتن مقاومت به ویژه در کرانه باختری، عملا تغییر قواعد درگیری را به رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان اسرائیلی تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه به خاطر مقاومت، شکست‌ها و تلفات سنگینی به صهیونیست‌ها وارد شده است گفت: ترس، وحشت و نگرانی که سربازان اسرائیلی و شهرک‌نشینان با آن روبرو هستند، نشانگر جدیت فرماندهان در توسعه کمی و کیفی مقاومت است.

مشعل با تأکید بر اینکه جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها را باید با همبستگی، اتحاد و شراکت هر چه بیشتر بین مردم فلسطین پاسخ داد، تصریح کرد: امت‌های عربی و اسلامی هم باید در برابر مسئله فلسطین و ملت مقاوم آن، به مسئولیت خود عمل کنند.

رئیس حماس در خارج نسبت به توانمندی‌های ملت فلسطین و مقاومت آن برای رسیدن به پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی ابراز اطمینان کرد.

حماس همچنین شامگاه روز گذشته به رژیم صهیونیستی درباره عملیات پهپادی علیه فلسطینیان در کرانه باختری هشدار داد. ارتش رژیم صهیونیستی، در عملیات پهپادی یک خودروی فلسطینی را در شهر جنین (شمال کرانه باختری) هدف حمله قرار داد که در این حمله سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس در واکنش به این اقدام گفت استفاده رژیم صهیونیستی از پهپاد در کرانه باختری بعد از آنکه این رژیم نتوانست نبرد تن به تن با رزمندگان مقاومت را به نفع خود تغییر دهد، بیانگر تلاش این رژیم برای تنش‌زایی و برهم زدن اوضاع است.

سخنگوی حماس اضافه کرد که جنایت ترور در شهر جنین بی‌پاسخ و بدون مجازات نخواهد ماند و مردم فلسطین و مقاومت به این عملیات پاسخ خواهند داد. او در پایان تاکید کرد که چنین جنایت‌هایی نه‌تن‌ها اراده مردم فلسطین را از بین نخواهد برد، بلکه پافشاری آن‌ها را برای افزایش مقاومت و خروش علیه رژیم صهیونیستی بیشتر خواهد کرد.

پایان پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار