در نهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید مطرح شد؛

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران: شکست هژمونی آمریکا باعث تولید بیشتر قدرت انقلاب اسلامی شد/ دشمن در انتخابات به‌دنبال اثرگذاری تفکر غیرانقلابی بر انقلابی است

حجت‌الاسلام «طائب» گفت: شکست هژمونی آمریکا و خارج شدن غرب آسیا از اولویت نخست آمریکا باعث فرصت‌سازی و تولید بیشتر قدرت انقلاب اسلامی در صحنه بین‌المللی شده است.
کد خبر: ۵۹۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ - 23June 2023

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران: شکست هژمونی آمریکا باعث تولید بیشتر قدرت انقلاب اسلامی شد/ دشمن در انتخابات به دنبال اثرگذاری تفکر غیرانقلابی بر انقلابی است به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین طائب» مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در نهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید واحدهای دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور که با محوریت جنگ ترکیبی شب گذشته در مجتمع فرهنگی امامت مشهد برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان در جنگ ترکیبی که پاییز سال گذشته علیه کشور ما راه انداختند قصد داشتند ایران را بر سر دوراهی روند انقلابی یا انزوا قرار دهند اما ثبات انقلاب اسلامی را دیدند و آمریکا از طریق سه کشور همسایه پیام داد که بیایید مذاکره کنیم و به تفاهم برسیم.

وی افزود: دوست و دشمن فهمیدند که نیازمند تعامل با انقلاب اسلامی هستند و آمریکا از طریق عراق، قطر و عمان پیام داد که دنبال براندازی نیست.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شکست جبهه غرب در بی‌ثباتی ایران منجر به اعتراف آن‌ها به عدم امکان براندازی جمهوری اسلامی و همگرایی کشورهای منطقه با ایران شده است ادامه داد: اسرائیل تعامل کشورهای منطقه با ایران را می‌بیند و به دنبال این است که خط تهدید را از جنوب ایران به شمال کشور منتقل کند.

طائب گفت: واگرایی در جبهه غرب و همگرایی در جبهه شرق بین چین، روسیه و ایران روند افزایشی دارد.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: از طرف دیگر آمریکا در اثر جنگ اوکراین و حضور ضعیف در غرب آسیا و عرصه بین‌المللی با بحران اقتدار، اعتماد و منابع مواجه شده و این امر به روند تبعیت کشورها از آمریکا لطمه زده است. همچنین چالش‌ها و تعارضات سیاسی و اجتماعی در داخل آمریکا رو به افزایش است و احتمال می‌رود در آستانه انتخابات ۲۰۲۴ به تعارض امنیتی تبدیل شود.

وی تصریح کرد: شکست هژمونی آمریکا و خارج شدن غرب آسیا از اولویت نخست آمریکا باعث فرصت‌سازی و تولید بیشتر قدرت انقلاب اسلامی در صحنه بین‌المللی شده است.

طائب با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌های مختلفی که پارسال به دلیل اغتشاشات عملیاتی نشده بود امسال عملیاتی می‌شود، یادآور شد: با این وجود، تلاش دشمن برای ایجاد یک اغتشاش فراگیر قبل از برگزاری انتخابات آتی با هدف تحریم و تعویق انتخابات به بهانه‌های مختلف است.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: دشمنان در بخش‌های مختلف افرادی را در داخل کشور با ایجاد شبکه‌سازی برای رسیدن به مقاصد خود به کار گرفته بودند اما با دستگیری آنها شبکه‌های ‌ایجاد شده متلاشی شد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: از جمله اینکه افرادی را به کار گرفته بودند تا در ساخت بازی‌های کامپیوتری در قالب بازی‌های بومی، خشونت خانگی و خشونت اجتماعی و بی‌بندوباری را ترویج نمایند و یا در قالب شبکه جهانی جوانان به دنبال یارگیری برای خود بودند و یا در بخش زنان در چهار استان سرمایه‌گذاری کرده بودند تا اهداف مورد نظر آن‌ها را پیاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات آینده خبرگان هم گفت: دشمن در انتخابات آینده به دنبال اثرگذاری تفکر غیر انقلابی بر انقلابی است.

حجت الاسلام طائب همچنین در خصوص لایحه عفاف و حجاب هم ابراز داشت: در برخورد با بی‌حجابی، مجازات باید کمک کار عملیات نرم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار