امام جمعه بافق:

مدل حکومت سردار اسلام حاج «قاسم سلیمانی» بر مبنای غیرت دینی بود

حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: مدل حکومت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی بر مبنای غیرت دینی بود و امروز دنیا به این موضوع پی برده و این الگویی جامع برای حکومت است. 
کد خبر: ۵۹۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ - 23June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «رضا سعادت‌فر» امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، اظهار داشت: حکمرانی غیورانه با وطن فروشی متفاوت است و همانطور که حضرت امام (ره) غیورانه به دفاع از اسلام انقلاب پرداخت. 
 
وی گفت: مدل‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی غیورانه امروز در کشور نهادینه شده است و دیگر مثل گذشته نیست که با پیروی از غرب، برخی با وطن فروشی به دنبال رفاه و بذل و بخشش خاک باشند.
 
سعادت فر بیان داشت: مدل حکومت غیورانه به معنی تعامل با جامعه جهانی برای توسعه اقتصادی و ارز آوری با حفظ اقتدار اعتقادی و غیرت دینی است. 
 
وی گفت: دشمن این عنصر غیرت دینی را شناخته و هدفش هم غیرت زدایی فردی و اجتماعی است که مصداق آن توزیع مشروبات، اعتیاد، فضای مجازی شیطانی و هوسرانی‌ها است. 
 
سعادت فر افزود: امروز حکمرانی دینی و غیورانه نفوذ در منطقه را قطع کرده است که این، حاصل غیرت دینی است. 
 
امام جمعه بافق تصریح کرد: پیشرفت‌های علمی و نظامی و فناورانه حاصل حاکم شدن مدل حکومت غیورانه است و دیگر مثل قبل کشور معطل برجام نیست که بگونید آب خوردن هم به برجام بستگی دارد.
 
سعادت فر گفت: دیپلماسی سازشکاری، بی غیرتی دینی بود، اما امروز با حکمرانی غیورانه رابطه با کشور‌های دنیا برقرار شده است. 
 
امام جمعه بافق بیان داشت: حکمرانی غیورانه باعث شده است که امروز منافقین مزدور هیچ جایگاهی در پایگاه‌های خود نداشته باشند و حتی از پایگاه سوم خود هم رانده و بی هویت و با آینده‌ای تاریک رها شده اند.
 
وی افزود: مدل حکومت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی بر مبنای غیرت دینی بود و امروز دنیا به این موضوع پی برده و این الگویی جامع برای حکومت است. 
 
امام جمعه بافق گفت: سکوت در برابر بی عفتی و بی حجابی ناشی بی غیرتی است و حکمرانی غیورانه دینی باید همراه با امر به معروف و نهی از منکر باشد و همه دغدغه این موضوع را داشته باشند. 
 
امام جمعه بافق گفت: دشمنان در حال شبهه افکنی هستند و هرروز با موضوعی جدید، غیرت مردم را نشانه گرفته اند.
 
وی افزود: در سایه حکمرانی غیورانه و انقلابی مسئولان حدود ۴۹ درصد تولید و انتشار اخبار جعلی و کذب بر ضد نظام و جمهوری اسلامی کاهش داشته اشت. 
 
گرامیداشت هفته قوه قضائیه، اعیاد قربان و غدیر، هفته امامت و ولایت و سالروز شهادت شهید دکتر چمران، تبیین نهادینه کردن صفات الهی و عمل به آیات سیاسی قران از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.
 
همچنین به مناسبت هفته قوه قضائیه میز خدمت در حاشیه نماز جمعه برگزار شد و رئیس دادگستری، دادستان و مسئولان قضایی شهرستان، به رفع مسائل و مشکلات شهروندان بافقی پرداختند و به سوالات آنان پاسخ گفتند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار