مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مطرح کرد؛

اجرای پرده‌خوانی «وزیر عقل» در دهه امامت و ولایت در خراسان رضوی

حجت‌الاسلام «صاحبقرانی» گفت: پرده‌خوانی «وزیر عقل» از جمله برنامه‌هایی است که توسط ۱۰۰ نفر از مبلغان به مناسبت عید غدیر در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹ - 24June 2023

اجرای پرده‌خوانی «وزیر عقل» در دهه امامت و ولایت در خراسان رضویبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «هادی صاحبقرانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در جمع فعالان فرهنگی و تبلیغی شهرستان بردسکن، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های محوری در دهه ولایت و امامت بر‌پایی هزار ایستگاه صلواتی در قالب جشن‌های خیابانی در شب عید غدیر خم در نقاط مختلف استان است.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در دهه امامت و ولایت در استان برگزار خواهد شد برنامه پرده‌خوانی «وزیر عقل» است که در این رابطه ۱۰۰ نفر از مبلغان دوره‌های آموزشی را فراگرفته‌اند تا این برنامه را در سطح استان برگزار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: استان خراسان رضوی به لحاظ داشتن پست‌های اداری نسبت به دیگر استان‌های کشور وضعیت بهتری دارد ولی در مجموع ۳۰ درصد از پست‌های اداری تبلیغات اسلامی در استان خالی است.

صاحبقرانی یادآور شد: در سطح استان ۲۵ اداره و نمایندگی تبلیغات اسلامی فعالیت دارند و شهرستان‌هایی که فاقد اداره و یا نمایندگی هستند یک رابط فرهنگی فعالیت‌های مربوط به تبلیغات اسلامی را انجام می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: در همه روستاهای بالای ۲۰۰ خانواده استان روحانی مستقر است، روستاهایی که روحانی ندارد به دلیل نبود زیرساخت از جمله نبود خانه عالم است.

در پایان این مراسم از ۲۰ نفر از فعالان تبلیغی و فرهنگی شهرستان بردسکن تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها