معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

ایران در حوزه پزشکی در دنیا سرآمد است

«ابراهیمی» گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری دارد که یکی از این حوزه‌ها بخش پزشکی است که در دنیا سرآمد هستیم.
کد خبر: ۵۹۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ - 25June 2023

ایران در حوزه پزشکی در دنیا سرآمد است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، همزمان با سالگرد شهید خدمت، سلامت و امنیت «احمد قلی پور» مراسم بزرگداشت این شهید والامقام امروز با حضور سرادر «وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان و دانشجویان در ارومیه برگزار شد.

«رضا ابراهیمی» معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: نام شهدای ما برای همیشه در تاریخ درخشان خواهد ماند چراکه آن‌ها برای اجرای احکام الهی و حراست از دین و اسلام از جان خود گذشتند.

وی گفت: امروز در حوزه سلامت می‌بینیم در بحران‌ها و شرایط مختلف جامعه کادر درمان همان کاری را می‌کنند که شهدا انجام دادند و اخیرا نیز در بحران کرونا دیدیم که چگونه برای خدمت به مردم جانفشانی کردند.

ابراهیمی افزود: لذا با دیدن این صحنه‌ها می‌بینیم که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه همچنان ساری و جاری است و اگر لازم باشد بار دیگر جوانان ما برای دفاع از مردم کشور وارد میدان خواهند شد.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ابراز داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری دارد که یکی از این حوزه‌ها بخش سلامت و درمان است که می‌توان گفت در دنیا سرآمد هستیم.

وی بر لزوم توجه به جهاد تبیین در جامعه تاکید کرد و متذکر شد: چراکه با تببین دستاورد‌های نظام در بین نسل جوان یقینا نقشه‌های دشمنان در القای ناامیدی در جامعه خنثی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار