امام جمعه اهل سنت پاوه:

یکی از ابزارهای جنگ فرهنگی فضای مجازی است

ماموستا «قادری» گفت: امروز تهاجم فرهنگی دشمنان بیش از گذشته برای تحت تأثیر قرار دادن جامعه افزایش یافته و یکی از ابزارهای این جنگ فرهنگی فضای مجازی است.
کد خبر: ۵۹۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲ - 25June 2023

یکی از ابزارهای جنگ فرهنگی فضای مجازی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا ملا«قادر قادری»امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه امروز در نشست هم اندیشی ائمه جمعه و جماعات اهل سنت کرمانشاه و نقش روحانیون در تمدن نوین اسلامی که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه پیامبر اکرم (ص) دعوت به اسلام و پیروی از دستورات الهی بوده و قرآن به ما دستور می‌دهد با زبان نیکو با یکدیگر صحبت کنیم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه افزود: در زمان‌های مختلف فتنه‌های گوناگونی وجود دارد که ضرورت دارد با آنها در زمان درست و صحیح با آنها مقابله شود.

 وی تصریح کرد: امروز تهاجم فرهنگی دشمنان بیش از گذشته برای تحت تأثیر قرار دادن جامعه افزایش یافته و یکی از ابزارهای این جنگ فرهنگی فضای مجازی است.

ماموستا قادری با بیان اینکه امروز دلیل اقتدار کشور در موضوع صنعت دفاعی جنگ نظامی کشور را تهدید نمی‌کند، بیان کرد: امروز دشمن جنگ فرهنگی را با کشور دنبال می‌کند و برای ایجاد اختلاف مذهبی، قومی، تشویق مردم به دین گریزی و… در حال تلاش است.

وی با اشاره به ناآرامی‌های سال گذشته، گفت: در این ناآرامی‌ها شعارهایی برای احقاق جایگاه زنان بیان شد که باید در جواب گفت جمهوری اسلامی ایران هیچ حقی از زنان را ضایع نکرده و امروز زنان بسیاری به فعالیت اجتماعی مشغول و تأثیرگذار هستند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیاری را به مناطق اهل سنت نشین ارائه کرده و نادیده گرفتن خدمات شایسته و زیبنده نیست.

ماموستا قادری اضافه کرد: در منطقه مرزی پاوه و در روستای هانی گرمله امروز از جنوبی ترین نقطه کشور گازرسانی می‌شود و این خدمات جمهوری اسلامی به مناطق مرزی و اهل سنت است.

وی تاکید کرد: اهل سنت استان کرمانشاه ۱۱ هزار شهید تقدیم آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی کرده و هم اکنون نیز آماده دفاع و پاسداری از مرزهای کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار