مسئول دانشنامه دفاع مقدس در لرستان:

دفاع مقدس بهترین ابزار برای جهاد تبیین است

سرهنگ خسروی با بیان اینکه دفاع مقدس بهترین ابزار برای جهاد تبیین است گفت: یکی از مهمترین اقدامات در این بخش، فرهنگ نذر مقاله است که باید راه‌اندازی شود و هرکسی که می‌تواند اطلاعات چند شهید را جمع‌آوری کند.
کد خبر: ۵۹۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ - 25June 2023

دفاع مقدس بهترین ابزار برای جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ  پاسدار «علی خسروی» مسئول دانشنامه دفاع مقدس در لرستان امروز (یک شنبه) در شورای اداری بروجرد که با موضوع  دانشنامه دفاع مقدس شهرستان بروجرد در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار  داشت: دانشنامه دفاع مقدس دارای چهارفصل؛ معارف شهدا، نظامی و جغرافیایی، فرهنگی و اجتماعی، سیاسی و حقوقی است که ذیل همه این‌ها ۴۸ موضوع دارد.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه لرستان جز پنج استان مؤثر کشور در دفاع مقدس است، گفت: متأسفانه آنگونه که شایسته  مردمان ولایتمداراین دیار است  نقش دفاع مقدس در لرستان معرفی نشده است.

مسئول دانشنامه دفاع مقدس در لرستان افزود: تهیه دانشنامه دفاع مقدس یک کار ویترینی نیست بلکه یک کار مهم و اساسش برای ثبت اطلاعات جامع  دوران دفاع مقدس استان است.

وی با بیان اینکه  دفاع مقدس بهترین ابزار برای جهاد تبیین است خاطر نشان  کرد: یکی از مهمترین اقدامات در این بخش، فرهنگ نذر مقاله است که باید راه‌اندازی شود و هرکسی که می‌تواند اطلاعات چند شهید را جمع‌آوری کند.

مسئول تهیه دانشنامه دفاع مقدس در لرستان ادامه داد: در این دانشنامه همه رشادت‌ها و جان‌فشانی رزمندگان، شهدا، جانبازان و آزادگان بیان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار