برگزاری نشست مسئولان سیاسی نیروهای مسلح استان در مشهد+ تصاویر

در راستای جهاد تبیین، دومین نشست مسئولین و هادیان سیاسی نیروهای مسلح به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ - 27June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «محمدعلی احمدآبادی» مدیر سیاسی ارشد نظامی آجا در منطقه شمال شرق در این نشست ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و بیان اینکه تبیین حقایق و واقعیت‌ها از اهداف این جلسه است، اظهار داشت: بسیاری از حقایق باید تبیین شود؛ بر همین اساس جهاد تبیین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چراکه جنبه‌ الهی و انسانی دارد.

وی ضمن تبیین انتخابات پیش‌رو، گفت: انتخابات سال جاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و حضور پررنگ مردم در این انتخابات مهر تأییدی بر قدرت و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در ادامه این نشست سرهنگ «حسن عفت‌پناه» كارشناس مسائل سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنانی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: عدم شرکت در انتخابات مشکلات را برطرف نمی‌کند و از طرفی موجب شادمانی دشمنان و بدخواهان نظام و مردم می‌شود؛ بر همین اساس اگر مردم ایران اسلامی به دنبال اعلام موجودیت هستند باید در انتخابات سال جاری مشارکت حداکثری داشته باشند چراکه همه ما در قبال آینده کشورمان و رأی خود مسئول هستیم.

سرگرد «محمد سالاری» از هادیان سیاسی سپاه امام رضا علیه‌السلام با بیان اینکه وظیفه هر یک از ما حضور پررنگ در انتخابات است، تأکید کرد: انتخابات پیش‌رو، انتخابات پساآشوب است. در این برهه حساس که نظام سلطه تمام توان خود را علیه نظانم مقدس جمهوری اسلامی بکار بسته و کشور را در حوزه اقتصادی و اجتماعی با چالش‌هایی روبرو کرده حضور پرشور در انتخابات ایران اسلامی از این چالش‌ها عبور می‌دهد.

وی ادامه داد: یکی از وظایف شرعی و عقلی ما برای حفظ استقلال کشور رای دادن به نمایندگان صالح و کاردان است چراکه انتخابات نفس تازه‌ای برای ملت ایران است.

در پایان این نشست، سرگرد «سید هادی فراستی» دبیر جلسه جهاد تبیین، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این نشست، برگزاری این جلسات را در یگان‌های مختلف نیروهای مسلح در سطح استان ضروری دانست.

برگزاری نشست مسئولان سیاسی نیروهای مسلح استان در مشهد+ تصاویر

برگزاری نشست مسئولان سیاسی نیروهای مسلح استان در مشهد+ تصاویر

برگزاری نشست مسئولان سیاسی نیروهای مسلح استان در مشهد+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار