رئیس ستاد بزرگداشت هفته حقوق بشر آمریکایی در کرمانشاه:

باید در حوزه «جهاد تبیین» جنایات و اقدامات آمریکا را بازگو کنیم

«بهرامی پور» گفت: همه ما وظیفه داریم در حوزه جهاد تبیین برای روشنگری جامعه، جنایات و اقدامات آمریکای جنایتکار را بازگو کنیم.
کد خبر: ۵۹۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲ - 26June 2023

باید در حوزه «جهاد تبیین» جنایات و اقدامات آمریکا را بازگو کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «رسول بهرامی پور» رئیس ستاد بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان کرمانشاه امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در کرمانشاه با اصحاب رسانه برگزار شد اظهار داشت: هفته حقوق بشر  امریکایی فرصت مناسبی برای بیان مصادیق حقوق بشر آمریکایی است.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان کرمانشاه تصریح کرد: ترورهای کور کورانه گروه‌های مختلف تروریستی در اوایل انقلاب، جنگ هشت ساله و انهدام هواپیمای مسافربری ایران تنها بخشی از جنایت‌های آمریکا علیه ملت ایران است که باید بدرستی تبیین شود و دهه اول تیر که به نام افشای حقوق بشر آمریکایی نام گرفته بهترین فرصت برای آشکار ساختن چهره ضد بشری این کشور در جهان است.

وی افزود: ایران اسلامی به دلیل ماهیت ضد استکباری خود همواره مورد کینه و دشمنی آمریکا قرار گرفته و در طول تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزات انقلابی قبل از آن نمونه های بسیاری از جنایت های متعدد را در حق ملت ایران انجام داده است و بزرگترین نقض کننده حقوق بشر مردم ایران می باشد.

بهرامی‌پور افزود: همه ما وظیفه داریم در حوزه جهاد تبیین برای روشنگری جامعه، جنایات و اقدامات آمریکای جنایتکار را بازگو کنیم. تاریخ گواهی میدهد که استکبار جهانی دانشمندان و بزرگان ما را گرفته اند که هر یک در انقلاب شخصیتی ممتاز بودند.

این برنامه‌ها قرار است از فردا ششم تیر با صدور بیانیه تبیین هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی آغاز شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار