در مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر؛

سردار رادان: ۴ هزار شهید برای امنیت جهان تقدیم کرده‌ایم

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تجربیات خود را در اختیار همه جهان در امر مبارزه با مواد مخدر قرار دهد.
کد خبر: ۵۹۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ - 26June 2023

سردار رادان: ۴ هزار شهید برای امنیت جهان تقدیم کرده‌ایمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور امروز (دوشنبه) در مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: وقتی موضوعی مسأله همه می‌شود، نتیجتاً جهان را درگیر خود می‌کند مانند موضوع مواد مخدر و به همین دلیل روزی را با عنوان مبارزه با مواد مخدر قرار داده‌اند.

سردار رادان افزود: موضوع مواد مخدر مسأله منطقه‌ای نیست و جهانی است و در جمهوری اسلامی ایران برای این روز جهانی هفته قرار داده اند تا اقدامات گذشته، حال و آینده را بررسی کنند.

فرمانده فراجا ادامه داد: از همه کسانی که با اژدهای چند سر مواد مخدر و مافیای آن مبارزه می‌کنند تشکر دارم.

سردار رادان گفت: حقیقت آن است که امروز با موضوع مواد مخدر رو به رو هستیم که مافیا در بروز و ظهور آن در دنیا به دلیل تجارت پرسودش تلاش می‌کند.

وی بیان داشت: تجارت پرسود مواد مخدر موید آن است که مبارزه با این جریان مافیایی باید ادامه داشته باشد. افزایش مواد مخدر صنعتی هم زنگ خطر را به صدا درآورده و نشان می‌دهد جهان درگیر خواهد بود.

سردار رادان گفت: قیمت تریاک از ۴۲۵ میلیون دلار به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری افزایش داشته و مافیا همچنان تلاش می‌کند باقی بماند. پس اهریمنی همچنان تلاش دارد.

وی بیان داشت: در این عرصه  ۴ هزار نفر شهید تقدیم شده است که شهدای امنیت جهانی بوده اند. برای امنیت جهان مقابله و مبارزه کرده ایم و شهید داده‌ایم و امسال و سال گذشته هم برای امنیت جهان شهید داده‌ایم.

سردار رادان بیان داشت: تحریم دشمن در حوزه مقابله با مواد مخدر در ایران غیر هوشمند بوده و بیشترین ضرر متوجه کسانی بوده که ما را تحریم کرده‌اند و ما همچنان به مبارزه ادامه می‌دهیم و به برکت برخی تحریم‌ها پیشرفت‌هایی کرده‌ایم.

وی گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تجربیات خود را در این امر در اختیار همه جهان در امر مبارزه با مواد مخدر قرار دهد.

فرمانده فراجا خاطرنشان کرد: ضربه به بنیان‌های مالی و اقتصادی قاچاقچیان به خوبی انجام شد و شاهد پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به سالیان قبل بودیم.

انتهای پیام/411

نظر شما
پربیننده ها