برگزاری دوره آموزشی تجسس و نجات از دریا توسط پایگاه خلبانی شهید اکبری

دوره آموزشی تجسس و نجات از دریا با حضور استادان مجرب و زبده مدرسه نجات خدمه پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری در ساحل محمودآباد آمل برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱ - 26June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از قم، هشتمین دوره آموزشی تجسس و نجات از دریا در سال ۱۴۰۲ با حضور استادان مجرب و زبده مدرسه نجات خدمه پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساحل محمودآباد آمل برگزار شد.

در دوره‌های مذکور، فرادهان (استادان) مدرسه نجات خدمه پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری آموزه‌های علمی و تجربیات خود را در محل اردوگاه ساحلی تجسس و نجات از دریا در ساحل محمودآباد مازندران به فراگیران (خلبانان) جنگنده و تاکتیکی پایگاه‌های هوایی سراسر کشور منتقل می‌کنند.

بر اساس این گزارش، تمامی خلبانان جنگنده و تاکتیکی در سراسر کشور باید بطور منظم و متناوب این دوره‌ها را در دریا مشق کنند تا همیشه آماده و پا به کار باشند.

این دوره‌ها صرفا یکی از دوره‌های آموزشی ضمن خدمت خلبانان شکاری می‌باشد که در مدرسه نجات خدمه نهاجا واقع در محمود آباد مازندران بصورت دوره‌ای برگزار می‌گردد و برگزاری آن همه ساله توسط استادان پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری نهاجا قم انجام می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی تجسس و نجات از دریا توسط پایگاه خلبانی شهید اکبریبرگزاری دوره آموزشی تجسس و نجات از دریا توسط پایگاه خلبانی شهید اکبریبرگزاری دوره آموزشی تجسس و نجات از دریا توسط پایگاه خلبانی شهید اکبری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها