رئیس پلیس آگاهی پایتخت خبر داد؛

دستگیری ۱۱۱ سارق و مالخر و کشف ۲۵۰ دستگاه موبایل سرقتی

سرهنگ گودرزی با اشاره به دستگیری ۱۱۱ سارق و مالخر و کشف ۲۵۰ دستگاه موبایل سرقتی گفت: مأموران با استفاده از مهندسی معکوس بعد از شناسایی مالخران توانستند سارقان را شناسایی کنند.
کد خبر: ۵۹۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ - 27June 2023

دستگیری ۱۱۱ سارق و مالخر و کشف ۲۵۰ دستگاه موبایل سرقتیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «علی ولی‌پور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی پایتخت در حاشیه طرح برخورد با سارقان و خریداران اموال مسروقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این طرح ۱۱۱ نفر از سارقان و مالخران که به صورت شبکه‌‌ای کار می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: ۲۵۰ دستگاه تلفن همراه، ۲۰ دستگاه خودرو و ۱۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و مقادیر زیادی قطعات و لوازم خودروی سرقتی که در انبارها نگهداری می‌شدند از متهمان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی با اشراف بر مالخران توانستند آنها را شناسایی و دستگیر کنند گفت: مأموران با استفاده از مهندسی معکوس بعد از شناسایی مالخران توانستند سارقان را شناسایی کرده و تعدادی از این سارقان را که به صورت شبکه‌ای زورگیری، کیف‌قاپی و قاپ زنی کرده و گوشی‌های مسروقه را به مالخران می‌دادند دستگیر کنند.

وی افزود: مالخران گوشی‌های مسروقه را در اختیار اتباع بیگانه قرار داده تا از کشور خارج کنند که قبل از خروج از کشور شناسایی و دستگیر شده و کلیه اموال کشف شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: به دنبال اجرای طرح‌های پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری سرقت منزل که جزو دغدغه‌های مردم و فرماندهی بوده است ۲۰ درصد کاهش یافته و در قاپ‌زنی هم کاهش داشته‌ایم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها