انتقال مواد سمی توسط تروریست‌های جبهةالنصره

تروریست‌های جبهةالنصره ۲۰ بسته حاوی مواد سمی نامشخص را، از یکی از پایگاه‌های این گروه تروریستی در غرب شهر جسر الشغور، واقع در حومه ادلب خارج و به محلی نامعلوم منتقل کردند.
کد خبر: ۵۹۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ - 27June 2023

انتقال مواد سمی توسط تروریست‌های جبهةالنصرهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، تروریست‌های جبهةالنصره ۲۰ بسته حاوی مواد سمی نامشخص را از یکی از پایگاه‌های این گروهک تروریستی در غرب شهر جسر الشغور واقع در حومه ادلب خارج و به محلی نامعلوم منتقل کردند.

منابع محلی اعلام کردند که تروریست‌های انگلیسی‌تبار عضو گروهک تروریستی «تحریرالشام» وابسته به جبهةالنصره، با حضور در محل یکی از یخچال‌های غرب شهر جسر الشغور، بسته‌هایی فلزی را از آن خارج کردند. این تروریست‌ها، این بسته‌ها را که بسیار محکم بسته شده بودند، شش ماه پیش در این یخچال قرار داده بودند.

این منابع، ظاهر بسته‌ها و نحوه انتقالشان را حاکی از ویژه‌بودن آن‌ها جهت نگهداری از مواد گازی و مایعات سمی دانستند. همچنین تکنسین‌های وابسته به النصره هنگام انتقال این بسته‌ها، از شش خودرو مجهز وابسته به سازمان کلاه‌سفید‌ها استفاده کرده‌اند و ماسک و دست‌کش محافظ در برابر مواد خطرناک به سر و دست داشته‌اند که خود نشان از سمی و خطرناک‌بودن این مواد دارد.

گفتنی است که تروریست‌های جبهةالنصره و گروهک‌های وابسته به آن، ادلب و حومه آن را در تصرف دارند و اخیرا با افزایش تحرکات خود، مناطق امن در حومه حماه را مورد بمباران و حملات پهپادی قرار داده‌اند. این حملات آسیب جانی و مالی شهروندان سوری ساکن حومه حماه را در پی داشته است.

نیروی هوایی سوریه نیز طی روز‌های اخیر با همکاری نیروی هوایی روسیه، مواضع این تروریست‌ها در ادلب و حومه آن را مورد هدف قرار داده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار