معاون فرهنگی و منابع انسانی قوه قضائیه مطرح کرد؛

رشد و توسعه اقتصادی همراه با در نظر گرفتن عدالت اجتماعی باشد

الفت گفت: به عنوان یک اصل باید بگویم در نظام جمهوری اسلامی ایران این انتظار وجود دارد که رشد و توسعه اقتصادی همراه با در نظر گرفتن عدالت اجتماعی باشد.
کد خبر: ۵۹۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ - 28June 2023

رشد و توسعه اقتصادی همراه با در نظر گرفتن عدالت اجتماعی باشدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محمدباقر الفت» معاون منابع انسانی و فرهنگی قوه قضائیه در همایش امنیت اقتصادی، سلامت و مشارکت با بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اقتصاد ضعیف زمینه ساز نفوذ دشمن است، اظهار داشت: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی عملکرد‌های ضعیف، اقتصاد کشور را دچار چالش ساخته است.

الفت ادامه داد: به عنوان یک اصل باید بگویم در نظام جمهوری اسلامی ایران این انتظار وجود دارد که رشد و توسعه اقتصادی همراه با در نظر گرفتن عدالت اجتماعی باشد تا اختلاف طبقاتی برداشته شود.

معاون منابع انسانی و فرهنگی قوه قضائیه گفت: کرامت، آزادی و مسؤلیت اساس حرکت و فعالیت انسان‌ها و راهبر زندگی اجتماعی است و غرض قوه قضائیه از برپایی این همایش همین موضوع است.

وی افزود: سرمایه گذاری باید توسط سرمایه گذاران انجام شود و سرمایه گذار زمانی دارایی خود را در کشور پهن خواهد کرد که اطمینان کافی از سرمایه گذاری داشته باشد و امیدواریم که این همایش اراده لازم به منظور ایجاد امنیت و صیانت سرمایه گذاری در کشور را ایجاد کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها