فرماندار فردوس تأکید کرد؛

ضرورت ثبت و ضبط خاطرات شهدا و رزمندگان دفاع مقدس

«روشن» بر ضرورت ثبت و ضبط خاطرات شهدا و رزمندگان دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: ثبت و ضبط خاطرات شهدا و رزمندگان اهمیت و ضرورت زیادی دارد، اگر وظیفه شهدا در آن زمان دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی بود ما وظیفه داریم اجازه ندهیم در این باره تحریفی رخ دهد.
کد خبر: ۵۹۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ - 28June 2023

ضرورت ثبت و ضبط خاطرات شهدا و رزمندگان دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مهدی روشن» فرماندار فردوس امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فردوس، اظهار داشت: مکتب دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای تمام نشدنی پیش روی ما قرار دارد و باید هر روز بیشتر از گذشته در ترویج این مکتب و آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه فاطمه زهرا(س) جهاد را مایه عزت اسلام می‌دانند و هشت سال دفاع مقدس نیز به کشور و مردم ما عزت و احترام داد، بیان داشت: ایران در سایه خودباوری و اعتماد به نفس به دست آمده از دوران دفاع مقدس، به پیشرفت‌های زیاد و موفقیت‌های فراوانی رسید.

فرماندار فردوس تأکید کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با رشادت و ایثارگری كم نظیر خود نقشه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نهال نوپای انقلاب اسلامی را خنثی كرده و با جانفشانی‌های خود حتی یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

روشن با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای آسیب زدن به بنیان‌های جمهوری اسلامی، تأکید کرد: باید با درک شرایط حساس این روزهای كشور مقابل توطئه‌های اقتصادی و رسانه‌ای دشمن ایستادگی كرده و با کمک به دولت از این مرحله عبور كنیم.

وی گفت: نقش شهرستان فردوس در حماسه‌های دفاع مقدس چشمگیر و پررنگ است و رزمندگان این منطقه در مقاطع مختلف جنگ تحمیلی خوش درخشیدند و در عرصه‌های گوناگون دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند.

فرماندار فردوس بر ضرورت ثبت و ضبط خاطرات شهدا و رزمندگان دفاع مقدس تأکید و خاطرنشان کرد: ثبت و ضبط خاطرات شهدا و رزمندگان اهمیت و ضرورت زیادی دارد، اگر وظیفه شهدا در آن زمان دفاع از ارزش‌های اسلامی و انسانی بود ما وظیفه داریم اجازه ندهیم در این باره تحریفی رخ دهد تا پیام شهیدان به درستی به نسل آینده منتقل شود.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار