امام جمعه فردوس:

مسئولان برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر تلاش کنند

حجت‌الاسلام «شاکری» با اشاره به ترویج فرهنگ دفاع مقدس و دستاوردهای آن، گفت: تمامی مسئولان باید برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس بیش از پیش تلاش کنند و دستاوردهای آن دوران و رشادت رزمندگان را برای مردم بازگو کنند.
کد خبر: ۵۹۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ - 28June 2023

مسئولان باید برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محمد شاکری» امام جمعه فردوس امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فردوس، اظهار داشت: امروز امنیت و آرامش کشور را مرهون ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای 200 شهید، 12 آزاده، 400 جانباز و 2 هزار و 800 رزمنده است که تقديم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، بیان داشت: اقتدار و پیشرفت‌های امروز کشور در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، پزشکی و سیاسی ثمره ایثارگری و استقامت در برابر ابرقدرت‌ها و تبعیت از مکتب اهل بیت (ع) و عاشورا است.

امام جمعه فردوس آشنایی مردم به ویژه نسل جوان با ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس را از عوامل مؤثر در خودباوری و تکیه بر توان داخلی دانست که انقلاب ایران را در منطقه الگو قرار داده است و عنوان کرد: رشد باورهای دینی، تولد تفکر بسیج، ترویج و توسعه فضائل اخلاقی و معنوی جوانان، تحول در صنایع دفاعی کشور از دستاوردهای دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام شاکری با اشاره به ترویج فرهنگ دفاع مقدس و دستاوردهای آن، تأکید کرد: تمامی مسئولان باید برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس بیش از پیش تلاش کنند و دستاوردهای آن دوران و رشادت رزمندگان را برای مردم بازگو کنند.

وی گفت: در این دوران کسانی بودند که جنگ را درک نکردند اما با الگو گرفتن از فرهنگ جهاد و شهادت در دفاع از حریم اهل بیت (ع) به خیل شهدا پیوستند، پس وظیفه ما است که یاد و خاطره و راه و رسم شهدا را زنده نگهه داریم و به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار